کد خبر : 1666100 | 13 بهمن 1398 ساعت 16:20 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود رشت 1 شهرداری تبریز 0

لیگ یک/ رشت از انزلی پیش افتاد

سپیدرود رشت موفق شد دیدار امروز برابر شهرداری تبریز را با یک گل به سود خود به پایان برساند.

لیگ یک/ رشت از انزلی پیش افتاد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نادر دست نشان از بازی های هفته بیست و دوم لیگ دسته یک امروز در خانه برابر شهرداری تبریز قرار گرفتند و در نهایت توانستند با یک گل این تیم  را از پیش رو بردارند. تنها گل سپیدرودی ها در دقیقه 14 و توسط محمد شادکام، مهاجم تازه به این تیم پیوسته به ثمر رسید و در حالی که آنها می توانستند با حملاتی که روی دروازه حریف تدارک دیدند یکی دو بار دیگر نیز دروازه شهرداری را فرو بریزند این اتفاق در نهایت نیفتاد تا نادر دست نشان و تیمش با همان یک گل نیمه اول بازی خود را به اتمام برسانند.

 

سپیدرودی ها در حالی به این پیروزی رسیدند که دو بازی پیش از این و برابر نود ارومیه آخرین برد خود در لیگ دسته اول را به دست آوردند. نکته جالب درباره رتبه سپیدرودی ها پس از پیروزی در دیدار امروز اینکه آنها با یرد در دیدار شهرداری توانستند خود 22 امتیازی شده و به رده پانزدهم جدول رده بندی صعود کنند. در سوی دیگر با توجه به باخت ملوانان، رقیب دیرینه سپیدرودی ها، آنها با باخت در دیدار امروز کماکان 21 امتیازی باقی ماندند تا پایین تر از رقیب رشتی خود قرار بگیرند.

 

تبریزی ها نیز با شکست در بازی امروز تعداد شکست های خود را به عدد 15 رساندند تا همچنان با 10 امتیازی که پیش از این به دست آوردند در رده هجدهم جدول رده بندی جاخوش کنند.

دیدگاه‌ها