کد خبر : 1666125 | 13 بهمن 1398 ساعت 18:25 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

با چند بازیکنم برخورد جدی می کنم؛

نصرتی: نمی‌دانم همکارانم چه چیزهایی آموزش می‌دهند!

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز می گوید دروازه بان تیم رایکا نزدیک به 10 دقیقه از زمان بازی را روی زمین بوده است.

نصرتی: نمی‌دانم همکارانم چه چیزهایی آموزش می‌دهند!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی که تیمش در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ یک به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل رایکای بابل دست پیدا نکرد، در گفتگو با خبرنگاران در نشست خبری گفت: به مسئولان مجموعه انقلاب تبریک می گویم که در این شرایط آب و هوایی زمین را آماده کردند و زمین خوبی هم داریم.


او در مورد بازی گفت: شما دیدید. بازی یکطرفه بود. به تیرک زدیم و دو تا از روی خط دروازه برگرداندند. متاسفانه به شرایطی رسیدیم که تیم های حریف مقابل ما وقت تلف می کنند. همین امروز دروازه بان تیم حریف نزدیک 10 دقیقه زمان بازی را خواباند و در بازی های قبلی هم همین مشکل را داشتیم و در بازی با آلومینیوم هم همینطور بود. من نمی دانم که مربیان حریف چه چیزی به بازیکنانشان آموزش می دهند. ما که به بازیکنانمان اجازه نمی دهیم که اتلاف وقت کنند. خیلی این موضوع را به آقای کرمانشاهی گوشزد کردیم. کاری هم نمی شد کرد. وقتی گلر روی زمین می خوابد که نمی شود کاری کرد. الان شما ببینید، من فکر می کنم حداقل هفت هشت دقیقه فقط دروازه بان آنها یک تنه بازی با خواباند. من که از این نحوه بازی کردن خوشم نمی آید و امیدوارم همکاران ما هم به بازیکنانشان آموزش فوتبال بدهند. این از این بازی و آن هم از بازی با سرخپوشان. در بازی با قشقایی هم ما اولین باختمان را در این فصل تجربه کردیم ولی به اذعان دو کارشناس داوری که نمی خواهم اسمشان را بیاورم، اصلا پنالتی نبود و با همان پنالتی اولین باخت ما رقم خورد.


او سپس با اشاره به شاگردانش بیان کرد: به همه بچه هایم نه ولی به چند تا از آنها خسته نباشید می گویم که تمام وجودشان را گذاشتند. من هم همین را از آنها می خواهم. شاید یک مسائلی را من خوب نگفتم ولی بازیکنی که تمام وجودش را نگذارد برای من قابل هضم نیست. قطعا با چند بازیکن که تمام توانشان را نمی گذارند، برخورد جدی می کنم. با این حال ما در این بازی موقعیت های خوبی داشتیم که متاسفانه به ثمر ننشست.

دیدگاه‌ها