کد خبر : 1666319 | 14 بهمن 1398 ساعت 19:13 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقی که کار سهراب را به استعفا رساند؛

لیدرهای فحاش در باشگاه چه می کنند؟

اتفاقات روز گذشته در حاشیه دیدار استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک، منجر به استعفا و دلخوری شدید سرمربی جوان آبی های اهواز شد.

 لیدرهای فحاش در باشگاه چه می کنند؟

 

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در حاشیه مسابقه تیم های استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک که از چارچوب مسابقات لیگ دسته یک برگزار شد، اتفاق عجیبی در ورزشگاه اهواز افتاد. سنگ پرانی و فحاشی اما نه به تیم مهمان؛ سهراب بختیاری زاده، سرمربی جوان و بازیکن سابق استقلال خوزستان از سوی عده اندکی از افراد روی سکوها مورد حمله قرار گرفت و روز عجیبی را در شهر خود پشت سر گذاشت.

 

اتفاقات وحشتناک دیروز بختیاری زاده را مجبور به استعفا کرد و او با وجود اینکه برای کمک به تیم مورد علاقه شهرش دست به کار شده بود، عطای هدایت استقلال را به لقایش بخشید.

 

1475143

 

استعفای بختیاری زاده به این خاطر بود که اتفاقاتی نظیر دیروز برای او تازگی نداشت. قبلا در تمرینات یا حتی جلسه های آنالیز هم این افراد برای سهراب و تیمش دردسرساز شده بودند. شنیده می شود این گونه اتفاقات همه از سوی 2 نفر سرچشمه گرفته و آنها با انواع مشکلات را پیش آورده بودند.

 

از زمانی که بختیاری زاده به جای مجید باقری نیا در تیم استقلال حاضر شده، حضور مداوم لیدرهایی که اتفاقا از باشگاه مستمری می گیرند، باعث آزار او بوده و این سرمربی بارها از مسئولان باشگاه خواسته آنها به حضور این افراد در نزدیکی تیم خاتمه دهند. اما این تصمیم گرفته نشد و این لیدرها به شدت شرایط را برای استقلال خوزستان دشوار کردند؛ اتفاقی که فصل گذشته هم در لیگ برتر گریبان این تیم را گرفت و چندین بار مربیان و بازیکنان استقلال را آزرده بود.

دیدگاه‌ها