کد خبر : 1666505 | 15 بهمن 1398 ساعت 15:13 | 85K بازدید | 0 دیدگاه

مصطفوی: استراتژی هر مربی برای هر بازی متفاوت است؛

تفاوت استقلال مجیدی با استقلال استراماچونی!

مربی استقلال می گوید استراتژی فرهاد مجیدی در سیستم و چینش ترکیب با استراتژی استراماچونی سرمربی پیشین این تیم متفاوت است.

تفاوت استقلال مجیدی با استقلال استراماچونی!

به گزارش "ورزش سه"، صالح مصطفوی در زمان سرمربیگری آندره آ استراماچونی به عضویت کادرفنی استقلال در آمد و با تصمیم فرهاد مجیدی به کار خود در این تیم ادامه داد.


صالح مصطفوی در مورد تفاوت های استقلال مجیدی با استقلال استراماچونی به "ورزش سه" گفت: ببینید بازی به بازی استراتژی این تیم فرق کرده است. در بازی اول با بازی دوم سیستم فرق داشته است و آنهایی که فنی هستند متوجه این تغییرات می شوند. استراتژی تیم برای لحظات مختلف بازی چه از نظر پرس و چه بازیسازی فرق داشته است.


او در مورد اینکه خیلی ها اعتقاد دارند مجیدی راه استراماچونی را ادامه می دهد گفت: شما نمی توانید بگویید این دقیقا تیم استراماچونی است. استراتژی ما و روش بازیسازی ما فرق داشته است. البته همه مربی ها و هواداران دو تیم را با هم مقایسه می کنند ولی هر مربی افکار خودش را دارد و شکل بازی ای که فکر می کند درست است را اجرا می کند.


مربی استقلال ادامه داد: ببیند تنها شباهت دو تیم این است که استقلال بازی های خود را با دو مهاجم و 3 مدافع شروع می کند. البته فلسفه مالکیت توپ هر دو مربی به هم شبیه است اما در بازی با الریان حتی همین موضوع هم وجود نداشت و ما به دلیل حساسیت بازی مالکیت توپ را به حریفمان دادیم تا از ضدحمله ها استفاده کنیم.

 

مصطفوی در مورد دلیل مصدومیت های پرتعداد بازیکنان در آستانه دربی هم می گوید: ببیند نکته هایی وجود دارد که باید دیده شود چرا که تیم 5 مصدوم جدید داده است. این ناشی از یکسری موارد است، در 8 روز سه بازی سنگین انجام شد، تیم 4 پرواز داشت که یکی از آنها ترانزیت داشته است. بازیکنان 2 روز خیلی مهم، یکی 2 روز قبل از بازی با الکویت و دیگری روز بعد از بازی با الریان خواب مناسبشان را از دست دادند و ساعت 5 صبح خوابیدند. این باعث انباشتگی خستگی می شود و نتیجه آن مصدومیت است، وریا و علی کریمی بیماری گوارشی پیدا کردند، شیخ دیاباته در بازی با نفت با اولین ضربه مصدوم می شود و برای فرشید اسماعیلی هم یک شب قبل از بازی با الکویت همین اتفاق می افتد . به خاطر سرگردانی که برای تیم به خاطر عدم انتخاب سرمربی وجود داشت، بازیکنان استقلال 14 روز بدون تمرین بودند و ما عارف غلامی را هم به این دلیل از دست دادیم. تیمی مثل استقلال که چند برد پیاپی داشته و یکباره این شرایط روحی و بدنی ر ا تجربه کرده در آستانه دربی بازیکنانی مثل  علی کریمی، عارف غلامی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی را نمی تواند در شرایط ایده آل داشته باشد.


مربی استقلال در پایان گفت: با توجه همه شرایط و توضیحاتی که دادم، بچه ها خیلی مصمم و جدی هستند و هواداران بدانند بچه ها حداکثر تلاش شان را می کنند برای این بازی و بازی برابر الشرطه تا بهترین نمایش خود را داشته باشند.

 

 

دیدگاه‌ها