کد خبر : 1666637 | 16 بهمن 1398 ساعت 10:00 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

نقش جیمز میلنر در پیروزی جوانان لیورپول

بعد از آنکه جوانان لیورپول موفق شدند در دیدار تکراری جام حذفی تیم شروزبری را 1-0 شکست دهند، کریچلی مربی قرمزها در این بازی نقش موثر جیمز میلنر در کسب این پیروزی را ستایش کرد.

نقش جیمز میلنر در پیروزی جوانان لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، نیل کریچلی که دیروز در دیدار تکراری لیورپول با شروزبری در مرحله چهارم جام حذفی انگلیس در غیاب یورگن کلوپ روی نیمکت قرمزها نشسته بود تا تیم جوان لیورپول را در این بازی هدایت کند بعد از پیروزی 1-0 شاگردانش در این بازی به نقش موثر جیمز میلنر بازیکن تیم اصلی لیورپول در این بازی اشاره کرد. ستاره‌ای که دیدار دیشب را از روی سکوها تماشا کرده بود.

 

درحالیکه تیم اول باشگاه لیورپول در تعطیلات زمستانی لیگ برتر به سر می‌برد جیمز میلنر تنها عضو تیم اصلی بود که در کنار تیم جوان دیروز باقی مانده و در جریان دیدار با شروزبری هم روی سکوها نشسته بود. اما کریچلی در پایان بازی فاش کرد که نقش میلنر در این بازی صرفا به نشستن روی سکوها خلاصه نمی‌شده و او نقش مهمی در این پیروزی داشته است.

 

1475839

 

کریچلی در پایان بازی گفت:" جیمز میلنر دیروز با ما تمرین کرد و پرسید که آیا می‌تواند در جریان این بازی هم همراه ما باشد یا نه. او در نهایت احترام آمد و پرسید که آیا می‌تواند در رختکن ما در این بازی حضور داشته باشد یا نه. جواب ما هم البته مثبت بود. او در این بازی نقش خیلی مهمی داشت".

 

مربی تیم زیر 23سال لیورپول که در این بازی در غیاب کلوپ و تیم اصلی هدایت جوانان لیورپول را به عهده داشت در ادامه گفت:" جیمز میلنر به بازیکنان ما توصیه می‌کرد و در رختکن خیلی فعال بود. هر چقدر از او تشکر کنم کم است".

 

دیدگاه‌ها