کد خبر : 1666660 | 16 بهمن 1398 ساعت 10:27 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور و نقشه‌های ویژه برای دربی مقابل استقلال

مهاجم پرسپولیس امیدوار است در دیدار روز پنج شنبه موفق به گلزنی و شادی در اردوگاه سرخ‌ها شود.

علیپور و نقشه‌های ویژه برای دربی مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور که در اولین دربی خود با پیراهن پرسپولیس توانسته مقابل استقلال در نقش گلزن ظاهر شود، اکنون در فصل نوزدهم و در شرایطی که با 6 گل زده، 5 پاس گل و یک پنالتی برای تیمش نقش تاثیرگذاری در صدرنشینی این تیم داشته، امیدوار به جشن گل دوباره مقابل آبی‌ها خواهد بود.


علیپور تاکنون سابقه دو بار گلزنی مقابل استقلال را در کارنامه دارد که آخرین گل او البته مربوط به 4 آبان 96 است. اتفاقی که باعث شده او اکنون از آخرین گلش در دربی 833 روز بگذرد و او به دنبال طلسم شکنی بعد از دو سال و اندی در دربی خواهد بود.


مهاجم شماره یک پرسپولیس طی سه فصل اخیر در نقش تاثیرگذاری برای سرخ‌ها ظاهر شده و توانسته با یک عنوان آقای گلی در لیگ هفدهم و در ادامه برترین گلزن تیم در فصل هجدهم به ایفای نقش بپردازد. او اکنون با عبور از فشارها ابتدای فصل طی هفته‌های اخیر نمایش خوبی در ترکیب خط هجومی پرسپولیس از خود به جا گذاشته و در بازی هفته گذشته برابر نفت آبادان اما با بدشانسی بزرگی برای دستیابی به گل محروم ماند. یحیی گل محمدی و حمید مطهری به عنوان اعضای کادرفنی پرسپولیس اما امیدوارند با عملکرد مناسب این مهاجم شمالی تیم، او در دربی نیز موفق به گلزنی شود و تیم را در دستیابی به پیروزی یاری کند و باید دید این مهم عملی خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها