کد خبر : 1666850 | 17 بهمن 1398 ساعت 01:15 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

صعود دشوار بایرن به یک چهارم نهایی جام حذفی

بایرن مونیخ با پیروزی 4-3 مقابل هوفنهایم، به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های DFB پوکال صعود کرد.

صعود دشوار بایرن به یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، باواریایی ها که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها محسوب می شوند، امشب مقابل هوفنهایم کار سختی داشتند اما در نهایت راهی مرحله بعد شدند.

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 8 دقیقه از بازی سپری شده بود که شوت ببو، مقابل دروازه بایرن به پای ژروم بواتنگ برخورد کرد و دروازه نویر باز شد.

اما این برتری تنها 4 دقیقه پایدار بود و این بار نوبت مدافعان هوفنهایم بود که با گل به خودی، کار را به تساوی بکشند. روی یک حرکت از سمت چپ بود که ارسال زمینی دیویس را هوبنر به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

برتری بایرنی ها ادامه پیدا کرد و توماس مولر در دقیقه 20، تیم میزبان را پیش انداخت. این بار روی ارسال دقیق داوید آلابا به پشت مدافعان هوفنهایم بود که مولر با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

فشار حملات بایرن ادامه داشت و این تیم یکی دو موقعیت خوب را از دست داد تا اینکه سرانجام در دقیقه 36، روی یک ارسال به محوطه جریمه هوفنهایم و خروج اشتباه دروازه بان این تیم، روبرت لواندوفسکی توپ دوم را با ضربه سر تبدیل به گل کرد. در نهایت نیمه اول با برتری 3-1 بایرن به پایان رسید.

 

1476074

 

در نیمه دوم باز هم این بایرنی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما برای رسیدن به گل چهارم تا دقیقه 80 منتظر ماندند. این بار روی ضربه کرنر جاشوا کیمیچ بود که لواندوفسکی با ضربه سر کار را تمام کرد.

اما بعد از این گل، بازیکنان میهمان پیش کشیدند و در دقیقه 82، اختلاف را به دو گل کاهش دادند. این بار هم روی یک اشتباه در خط دفاعی بایرن بود که پاس زوبر را دابور تبدیل به گل کرد.

فشار بازیکنان هوفنهایم در دقایق پایانی کاهش پیدا کرد ولی در وقت های اضافه این تیم به گل سوم رسید. حرکت خوب کادرابک از سمت راست و ارسال او به محوطه جریمه بایرن را پاوارد به سمت دروازه خودی دفع کرد که توپ به تیر دروازه برخورد کرد اما توپ برگشتی توسط دابور تبدیل به گل شد. اما بازیکنان میهمان زمان دیگری برای زدن گل تساوی پیدا نکردند و بایرنی ها با برتری 4-3 راهی مرحله بعد شدند.

 

1476075

 

1476076

دیدگاه‌ها