کد خبر : 1668124 | 23 بهمن 1398 ساعت 17:07 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان صاحب بیشترین نماینده

آشنایی با ستاره‌های ایرانی روز اول لیگ قهرمانان

روز اول لیگ قهرمانان آسیا در حالی پایان رسید که تنها 4 امتیاز سهم تیم‌های ایرانی بود و درخشان ترین عملکرد برای سپاهان بود.

آشنایی با ستاره‌های ایرانی روز اول لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش ‌سه" با به صدا در آمدن سوت عزیز عظیموف در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دیدار پرسپولیس و الدحیل پایان یافت تا پرونده روز اول لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 برای نمایندگان ایرانی با کارنامه‌ای ضعیف بسته شود. سپاهان تنها تیم پیروز بود؛ استقلال از خاک عراق یک امتیاز دشت کرد؛ پرسپولیس و شهر خودرو نیز با نتایج مشابه برابر الدحیل و الهلال نتیجه را واگذار کردند. 

 

طبیعتا کسب پیروزی سپاهان باعث می‌شود تا ستاره‌های بیشتری از این تیم انتخاب کرده و آن‌ها جزو بهترین‌های روز اول بدانیم.

 

 

 

*سعید آقایی

 

بازیکنی که در نقل و انتقالات زمستانی در آستانه خروج از سپاهان و حضور در دیگر تیم‌های مدعی قرار داشت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. او در بازی دیروز یکی از بهترین بازیکنان میدان بود. بازیکنی که در دفاع چپ قرار گرفت و در صحنه گل اول با ارسال زیبا به محوطه جریمه پایه گذار گل اول تیمش توسط محبی بود. این پایان کار آقایی نبود. او در نیمه دوم نیز با ارسال دقیق تر برای سروش رفیعی، باز هم از سمت چپ باعث شد تا این بازیکن اولین گل خود برای سپاهان در مسابقه رسمی را به ثمر برساند. 

 

 

1477657

 

 

*محمد محبی

 

 او همراه با آقایی به اصطلاح سمت چپ را برای سپاهان اتوبان کرد! جناحی که سه گل برای آن‌ها به همراه داشت. محبی در اواخر نیمه اول از سانتر بی نقص آقایی نهایت استفاده را برد و با پرشی زیبا و ضربه سر پر قدرت طاق دروازه العین را فرو ریخت تا تیمش برنده به رختکن برود. علاوه بر این موقعیت، محبی در چندین صحنه مهره اصلی سپاهان در ایجاد فرصت خطرناک و ضد حمله بود و می‌توانست باز هم تعداد گل‌های خود را افزایش دهد که چنین اتفاقی رخ نداد و در نهایت این بازیکن بوشهری با یک گل، اولین تجربه آسیایی خود را به پایان برد. 

 

1477522

 

*سروش رفیعی

 

مهره مورد علاقه امیر قلعه‌نویی حالا در سپاهان تبدیل به بازیکن موثر شده است. بازیکنی که نقش بازیساز دارد و زننده تمامی ضربات ایستگاهی تیمش هست. رفیعی علاوه بر این به موقع در حملات حضور پیدا می‌کند و خود را در موقعیت گل قرار می‌دهد. درست به مانند گل سوم سپاهان که او با رساندن خود به محوطه جریمه از سانتر آقایی نهایت استفاده را برد و با شوت سر ضرب توپ را به طاق دروازه العین چسباند. رفیعی هم توانست سرانجام اولین گل خود با پیراهن سپاهان را به ثمر برساند. 

 

1477658

 

استقلال دیگر نماینده ایران بود که توانست با حداقل امتیاز عراق را ترک کرده و آماده جدال با الاهلی شود. تیمی که با خستگی زیاد و البته چمن بد استادیوم فرانسو حریری برابر الشرطه بازنده نبود. 

 

*میلاد زکی‌پور

 

 مدافع چپ استقلال در این دیدار به گواه کارشناسان بهترین بازیکن تیمش بود. بازیکنی که جایگزین میلیچ در ترکیب آبی‌ها شد و در صحنه گل اول با ارسال پاس رو به جلو و در عمق باعث شد تا مدافع الشرطه به اشتباه دروازه خود را باز کند. در ادامه زکی‌پور باز هم فرصت داشت تا پایه گذار گل‌های بعدی برای استقلال باشد اما با بدشانسی از دست رفت تا بازی با نتیجه 1-1 پایان یابد. 

 

1477325

 

شهر خودرو در اولین تجربه آسیایی خود در مرحله گروهی برابر قهرمان آسیا یعنی الهلال قرار گرفت. تیمی که چند ماه قبل جام قهرمانی قاره کهن را بالای سر برد، در مسابقات جام باشگاه‌های جهان خوش درخشید و حالا به دنبال تکرار موفقیت‌های خود است. نماینده ایران با دو گل شکست خورد اما یک بازیکن مانع از سنگین تر شدن این شکست شد. 

 

*سیدمهدی رحمتی

 

 او که یکی از بازیکنان رکورد دار ایرانی در لیگ قهرمانان آسیاست در این دیدار به تنهایی سد برابر جووینکو سرشناس بود. رحمتی در نیمه اول دو موقعیت استثنایی از این ستاره ایتالیایی گرفت و مانع از سنگین تر شدن شکست تیمش برابر الهلال شد. بی شک شهر خودرو با درخشش رحمتی می‌تواند امیدوار به کسب نتیجه برابر پاختاکور ازبکستان و شباب الاهلی امارات باشد و با شگفتی سازی پشت سر الهلال راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شود.

 

1477659

 

پرسپولیس در دوحه با دو گل مغلوب الدحیل شد. علی‌رغم این شکست ولید الرکراکی سرمربی این تیم و هم‌چنین بازیکنان الدحیل از فشار زیاد شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه دوم صحبت کردند. 

 

*بشار رسن

 

 بازیکن عراقی پرسپولیس پس از درخشش در دربی تهران توسط گل محمدی به صورت فیکس مقابل الدحیل قرار گرفت. بشار به خصوص در نیمه دوم توپ پخش کن اصلی سرخ‌ها در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه بود و توانست موقعیت‌های خوبی خلق کند. او هم‌چنین در هنگام ارسال ضربات  کرنر نیز به یاری تیمش آمد و فشار زیادی را به میزبان وارد نمود تا بهترین بازیکن پرسپولیس در شب شکست باشد.

 

1477660

دیدگاه‌ها