کد خبر : 1668187 | 24 بهمن 1398 ساعت 01:20 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 0-1 ناپولی: جنوبی‌ها در یک قدمی فینال کوپا ایتالیا

ناپولی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا با نتیجه 1-0 اینتر را شکست داد.

اینتر 0-1 ناپولی: جنوبی‌ها در یک قدمی فینال کوپا ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کونته که این هفته در دربی شهر میلان با نتیجه 4-2 به پیروزی رسیده بودند، امشب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا میزبان ناپولی بودند و در نهایت با یک گل مغلوب حریف شدند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند اما در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. پس از سپری شدن این دقایق بازیکنان ناپولی بودند که تا اندازه ای توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما این اینتری ها بودند که در دقایق 17 و 18، صاحب دو موقعیت خوب شدند اما لائوتارو مارتینس هر دو فرصت را از دست داد.

در ادامه این بازیکنان اینتر بودند که بر بازی مسلط شدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 26، روی اشتباه اوسپینا به گل برسند اما دیگو دمه دروازه تیمش را نجات داد.

 

1477741

 

دو دقیقه بعد اینتری ها صاحب یک ضربه آزاد شدند اما ضربه بیراگی راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم بازیکنان اینتر بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در آخرین ثانیه های این نیمه، این تیم میهمان بود که در آستانه زدن گل اول قرار گرفت ولی واکنش خوب پادلی، مانع گلزنی مرتنس شد و توپ برگشتی را هم زلینسکی به بیرون زد تا نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان برسد.

نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 50، لوکاکو با ضربه سر دروازه ناپولی را باز کند اما واکنش خوب اوسپینا، مانع از گلزنی ستاره بلژیکی نرآتزوری شد.

برتری اینتری ها ادامه داشت اما این تیم میهمان بود که در دقیقه 57 به گل رسید. فابین روئیز که پشت محوطه جریمه اینتر صاحب توپ شده بود، بعد از یک و دو با دی لورنزو، با شوتی تماشایی توپ را به گوشه دروازه اینتر فرستاد.

 

1477742

 

بعد از این گل بازی برای دقایقی متعادل دنبال شد اما پس از آن بازیکنان اینتر بودند که پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 67 به گل تساوی برسند ولی ضربه سر دی لورنزو به سمت دروازه خودی، با اختلاف کمی به بیرون رفت.

5 دقیقه بعد نوبت کریستین اریکسن بود که شانس خود را برای باز کردن دروازه ناپولی امتحان کند اما ضربه او هم به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

تلاش بازیکنان اینتر برای زدن گل تساوی ادامه داشت و چیزی نمانده بود که این تیم در آخرین ثانیه های وقت های اضافه بازی به این هدف برسد اما واکنش عالی اوسپینا روی ضربه دی آمبروسیو، مانع باز شدن دروازه ناپولی شد و بازی با همان یک گل به سود شاگردان گنارو گتوزو به پایان رسید.

دیدگاه‌ها