کد خبر : 1668208 | 24 بهمن 1398 ساعت 11:24 | 76.7K بازدید | 0 دیدگاه

سلفی راننده خوش شانس با زیدان (عکس)

راننده خوش شانس، با زین الدین زیدان که با او تصادف کرده بود سلفی گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تصادف کردن در حالت عادی اتفاقی تلخ و دشوار محسوب می شود، اما ایگناسیو فرناندز با زین الدین زیدان تصادف کرده و این اتفاق خاطره شیرینی را برایش خلق کرده است. روز شنبه خودروی ایگناسیو فرناندز دچار مشکل شده بود و هنگامیکه او برای تعمیر ماشین خود پیاده شده بود، ماشین دیگری از پشت با او برخورد است که راننده این خودرو، زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید بود.

 

ایگناسیو فرناندز در مورد این حادثه گفت: "به محض اینکه زیدان را دیدم او را شناختم و به زیدان گفتم ای کاش شما را در شرایط دیگری ملاقات می کردم، اما حالا نیز بد نشده است."

 

برای جلوگیری از عدم حضور رسانه ها در محل حادثه که در نزدیکی کمپ تمرینی باشگاه رئال مادرید بوده، ایگناسیو فرناندز به زیدان پیشنهاد می دهد بیمه اش را بعدا برای تعمیر خودروی او ارائه دهد. اما در این میان ایگناسیو فرناندز خواسته ای از سرمربی فرانسوی دارد.

 

فرناندز گفت: "از زیدان خواستم با هم سلفی بگیریم، زیرا بعدها کسی باور نمی کند شما با خودروی من تصادف کرده ای. زیدان نیز رفتاری مهربانانه داشت، کلاهش را از سر برداشت و ما عکس گرفتیم."

 

در ادامه وکیل زیدان با ایگناسیو تماس گرفته و از طرف زیزو از او تشکر کرده، زیرا سرمربی فرانسوی عجله داشته و از اینکه ایگناسیو او را برای گرفتن امضا، لباس یا بلیط معطل نکرده از آن مرد تشکر کرده است.

 

1477759

دیدگاه‌ها