کد خبر : 1668209 | 24 بهمن 1398 ساعت 11:32 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

الاهلی بدون السومه مقابل الوحده

رقیب استقلال در انتظار بازگشت ستاره سوری

رقیب سعودی استقلال در هفته دوم لیگ قهرمانان فردا شب بدون در اختیار داشتن ستاره سوری به مصاف الوحده این کشور در لیگ عربستان می رود.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود این که تمامی اخبار از آماده شدن ستاره سوریه ای و بازگشت این بازیکن به ترکیب الاهلی حکایت داشت اما عمر السومه همچنان ترجیح داد تمرینات فیزیوتراپی را در دستور کار قرار دهد و از بازگشت به تمرینات و بازی های الاهلی خودداری کرد.

 

1477766

 

در شرایطی که فردا شب الاهلی در خانه میزبان الوحده است دور جدید تمرینات آماده سازی این تیم از دیروز با حضور مهمانان ویژه در کمپ اختصاصی باشگاه استارت خورد تا کریستین گروس شاگردانش را برای بازی مهم با الوحده آماده کند. در این تمرین مارکو مارین ستاره آلمانی که در فهرست آسیایی حضور ندارد به تمرینات بازگشت اما خبری از عمر السومه نبود.

 

1477764

 

نکته جالب این که تمرینات با نظارت ویژه مدیرجدید باشگاه در کنار شیخ بن مشعل مالک اصلی برگزار شود و سعد العویس دروازه بان ملی پوش و مصدوم نیز با لباس شخصی در کنار آنها از جایگاه ویژه بر تمرینات نظارت داشت. الاهلی فردا شب بعد از بازی با الوحده در لیگ عربستان باید خود را برای بازی با استقلال ایران به کویت برساند، جدالی که مشخص نیست مصدومان این تیم از جمله عمر السومه به آن برسند.

 

1477765

 

دیدگاه‌ها