کد خبر : 1668520 | 26 بهمن 1398 ساعت 10:41 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

رویای هازارد بازی کردن برای رئال مادرید بود

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک مدعی شد ادن هازارد نقش مهمی در رئال مادرید ایفا خواهد کرد.

رویای هازارد بازی کردن برای رئال مادرید بود


به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2019 و بعد از کش و قوس های فراوان، ادن هازارد بالاخره با رئال مادرید به توافق رسیده و با انتقالی 100 میلیون یورویی از چلسی راهی این تیم شد. ستاره خلاق بلژیکی تا اینجای فصل بازی های مهمی را به دلیل مصدومیت از دست داده، اما روبرتو مارتینز نسبت به آینده او در برنابئو امیدوار است. ادن هازارد یکی از بازیکنان مهم تیم ملی بلژیک نیز به شمار می آید و روبرتو مارتینز امیدوار است او تا رقابت های یورو به فرم همیشگی اش دست یابد.

 

1320858

 

روبرتو مارتینز گفت: "در مورد ادن هازارد تحولی رخ داده است و دیدار رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن بسیار متفاوت بود. حالا در سبک بازی تیمی که هازارد در آن به میدان می رود تغییراتی رخ داده و این بازیکن در رئال مادرید نقشی مهم را ایفا می کند.

 

ادن هازارد از زمان کودکی رویای بازی کردن برای رئال مادرید را در سر داشت و حالا مراحل رخ دادن این اتفاق به خوبی پیش رفته است. هازارد در رئال مادرید به دنبال فتح جام و موفقیت است و می داند که چنین اتفاقی در آینده رخ خواهد داد. مصدومیت همشه یک عقبگرد و افت محسوب می شود، اما رئال مادرید به خوبی می داند که ادن هازارد قادر به انجام چه کارهایی است و این بازیکن نیز از نیاز باشگاه خبر دارد.

دیدگاه‌ها