کد خبر : 1668611 | 26 بهمن 1398 ساعت 16:20 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

گل ریحان 1 - ملوان 1

لیگ یک/ تقابل زارع و نصرتی برنده نداشت

در شرایطی که ملوان با یک گل در آستانه پیروزی مقابل گل ریحان قرار داشت، در نهایت به تساوی رضایت داد.

لیگ یک/ تقابل زارع و نصرتی برنده نداشت

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد مثبت ملوان طی هفته‌های اخیر ادامه دارد و شاگردان مازیار زارع اینبار در کرج مقابل تیم مدعی گل ریحان به یک تساوی ارزشمند دست یافتند.


محمد نصرتی که در نیم فصل اول با حضور در جمع مدعیان به کار پایان داده بود، با از دست دادن امتیازات طی هفته‌های اخیر از رویای صعود فاصله گرفته و تساوی خانگی امروز برابر ملوان آنها را سه رتبه در جدول به پایین فرستاد تا آلومینیوم، نود ارومیه و مس کرمان را هم بالاتر از خود ببینند.


گل ریحان که هفته گذشته مقابل داماش گیلان شکست خورده بود، اینبار در خانه و برابر دیگر تیم گیلانی نیز در آستانه شکست قرار داشت. محمدرضا نقدی پور، بازیکن جوان ملوان این تیم را در کرج و با گل دقیقه 16 خود پیش انداخت اما رضا ناصحی، هافبک باتجربه گل ریحان پیش از پایان نیمه اول بازی را به تساوی کشاند.


با شروع نیمه دوم گل ریحان که حملات پردامنه‌ای را روی دروازه ملوان تدارک دیده بود، نتوانست از فرصت‌‎های پرتعداد خود به نتیجه لازم دست یابد و در نهایت به تساوی در این بازی رضایت داد.


گل ریحان با این تساوی و با کسب 40 امتیاز در جایگاه ششم به کار خود پایان داد و ملوان نیز با فرار از جمع قعرنشینان و با تفاضل گل بهتر در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها