کد خبر : 1668684 | 26 بهمن 1398 ساعت 22:40 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

شگفتی ناتمام آمیان در شب غیبت قدوس

کامبک رویایی پی‌اس‌جی کامل نشد

دو تیم آمیان و پاری سن ژرمن در لیگ برتر فرانسه به نتیجه تساوی ۴-۴ رسیدند.

کامبک رویایی پی‌اس‌جی کامل نشد

به گزارش “ورزش سه” اگر قبل از شروع بازی آمیان و پاری سن ژرمن از هواداران فوتبالی فرانسوی می‌پرسیدید که نتیجه مسابقه چه می‌شود، همه قاطعانه رای به برد پر گل شاگردان توخل می‌دادند.

 

اما همه چیز برعکس شروع شد و باعث تعجب همگان شد. آمیان در نیمه اول با نتیجه خیره کننده ۳-۰ برنده شد و به رختکن رفت. در دقیقه پنج، گوراسی از عمق دفاع پاریس فرار کرد و توپ را از بین پاهای ناواس رد کرد و گل اول به ثمر رسید. در دقیقه ۲۹ اما یکی از زیباترین گل‌های هفته ثبت شد. کاکوتا از داخل محوطه جریمه با شوت سهمگین توپ را به طاق دروازه چسباند و اختلاف دو برابر شد. اما این پایان کار نبود؛ دیاباته در دقیقه ۴۰ با شوت زمینی توپ را به قعر دروازه فرستاد تا شگفتی تکمیل شود.

 

 

1478329

 

 

 

همان لحظه دوربین به سمت به سمت نیمکت پاریس رفت و تمام بازیکنان ذخیره و مربیان این تیم بهت زده فقط به تابلو نتایج نگاه می‌کردند. در نهایت هررا در ثانیه‌های پایانی نیمه اول گل نخست پاریس را وارد دروازه آمیان کرد و نیمه اول تمام شد غافل از اینکه ۴۵ دقیقه آتشین دیگر در راه است.

 

در دقیقه ۶۰، شاگردان توخل باز هم از کرنر ارسالی استفاده کردند و کواسی با ضربه سر گل دوم را برای پاریس به ثمر رساند تا آن‌ها به کامبک نزدیک شوند. اما کواسی طلای سیه چرده توخل در این بازی بود. او ۵ دقیقه بعد از کرنر ارسالی اینبار از سمت راست نهایت استفاده را برد و باز هم با ضربه سر گل سوم و تساوی بخش را وارد دروازه آمیان کرد.

 

1478318

 

اما شگفتی اصلی در دقیقه ۷۴ رقم خورد. پاریس از سمت چپ به محوطه جریمه آمیان آمد و پاس در عمقی برای ایکاردی ارسال شد تا او بازی ۳-۰ باخته را به برد ۴-۳ تبدیل کند و حالا نتیجه قابل پیش بینی به دست آید.

 

اما اشتباه نکنید؛ نتیجه نهایی در دقیقه ۹۱ به دست آمد. گوارسی از غفلت مدافعان پاریس نهایت استفاده را برد و با ضربه پای چپ و البته عکس العمل نامطمئن ناواس گل چهارم آمیان را به ثمر رساند تا بازی در نهایت با نتیجه پر گل ۴-۴ به پایان برسد.

 

1478323

 

سامان قدوس، هافبک ایرانی آمیان در این دیدار پر گل غایب بود و نتوانست یکی از بازیکنان این شب عجیب باشد.

 

1478319

دیدگاه‌ها