کد خبر : 1669013 | 28 بهمن 1398 ساعت 15:29 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

با ثبت ۱۵ پاس گل؛

آقای پاس گل لیگ یک از مس رفسنجان (عکس)

رقابت‌های جذاب لیگ یک در این فصل بین بازیکنان نیز به اوج خود رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، همانند فصول گذشته، رقابت جذابی بین بازیکنان لیگ یکی در بحث آقای گلی و آقای پاس گلی ایجاد شده است و جدای از جذابیت بحث صعود و سقوط تیم‌ها، موفقیت نفرات نیز در این لیگ بسیار چشم‌گیر است.

 

مس رفسنجان صدرنشین رقابت‌های لیگ یک در این فصل بازیکنانی دارد که در حال حاضر آمارهایشان جالب است. جدای از بحث در کورس صعود بودن رفسنجانی‌ها، آنها بازیکنانی همچون حمید گلزاری و محسن آذرباد را دارند که در کورس آقای گلی و آقای پاس گلی هستند.

 

1478738

 

محسن آذرباد هافبک سابق سیاه جامگان، که فصل قبل با ثبت ۱۴ پاس گل و دو فصل قبل با دادن ۱۱ پاس گل عنوان آقای پاس گلی را به نام خود ثبت کرده بود، در این فصل نیز آمار جالبی از خود به جای گذاشته است. وی با گذشت ۲۴ هفته از رقابت‌های لیگ یک، موفق به ثبت ۱۵ پاس گل برای هم تیمی‌های خود شده است.

 

آذرباد در بازی با قشقایی، نیرو زمینی (۲)، سرخپوشان پاکدشت (۲)، فجرسپاسی، آلومینیوم اراک، سپیدرود، شهرداری تبریز، نود ارومیه، خوشه طلایی، بادران، آرمان گوهر و استقلال خوزستان موفق به دادن پاس گل شد و باتوجه به وجود ۱۰ بازی تا پایان فصل، باید دید تا وی شمار پاس‌گل‌هایش را بیشتر خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها