کد خبر : 1669089 | 28 بهمن 1398 ساعت 18:55 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماشاریپوف در صدر بهترین های لیگ قهرمانان 2020

جلال‌الدین شاعر قرن 21 در آسیای میانه

هافبک ملی پوش تیم پاختاکور ازبکستان با دو بازی ابتدایی مرحله گروهی نشان داد یکی از ستاره های لیگ قهرمانان آسیا 2020 خواهد بود.

جلال‌الدین شاعر قرن 21 در آسیای میانه

به گزارش "ورزش سه"، اولین باری که از جلال الدین ماشاریپوف شنیده بودیم به بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 بر می گشت که از او به عنوان یکی از ستاره های تیم ملی ازبکستان نام برده می شد. در همان بحبوحه بود که شنیده می شد استقلال تهران که نام سرور چپاروف را در چنته داشت به دنبال دیگر ستاره تیم ملی ازبکستان است که به هرحال این اتفاق نیفتاد.

 

حالا پس از حدود دو فصل باز هم در بازی ماشاریپوف دقیق می شویم. او به همراه تیمش یعنی پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا در گروه تیم شهرخودرو قرار دارد و از قضا امروز نیز در دیدار برابر این تیم به میدان رفت و توانست با اثرگذاری بالا در میدان حضور پیدا کند.

هرچند جلال الدین در دیدار امروز موفق به گلزنی نشد اما قطعا مهم ترین بازیکن تیمش بود چرا که گل های اول و سوم از روی پاس های مستقیم وی به ثمر رسید و حرکت برای گل دوم تیم ازبک نیز توسط وی  استارت خورد و در نهایت پاس او بود که گل دوم پاختاکوری ها را کلید زد.

 

 

این اتفافات مثبت و تاثیرگذاری بالا در حالی برای ماشاریپوف رقم خورد که او در جریان دیدار قبلی تیمش نیز برابر الاهلی امارات نیز گل اول بازی را به ثمر رسانده بود و حالا می تواند با آمار یک گل و دو پاس گل در صدر بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا 2020 قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها