کد خبر : 1669168 | 29 بهمن 1398 ساعت 09:25 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: می‌باختیم کسب سهمیه خیلی دشوار می‌شد

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی یونایتد پیروزی مقابل چلسی را بسیار مهم توصیف کرد.

سولسشر: می‌باختیم کسب سهمیه خیلی دشوار می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با کسب برتری 0-2 در لندن مقابل چلسی، حالا در رتبه هفتم و فاصله سه امتیازی منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان رسیده تا برای ادامه فصل امیدوارتر باشد. اوله گونار سولسشر مدعی شد در صورت شکست برابر چلسی، کار آنها برای کسب سهمیه خیلی دشوار می شد.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "مطمئنا ما می خواهیم سال آینده در لیگ قهرمانان اروپا حاضل باشیم و با این نتیجه برای خودمان فرصت حضور در این رقابت ها را هنوز حفظ کرده ایم، اما می دانیم که باید پیشرفت کنیم. توانستیم موقعیت گل خلق کرده و دروازه حریف را باز کنیم. همچنین ما موفق به ثبت کلین شیت در دیدار مقابل چلسی شدیم.

 

1474936

 

ما در ادامه به سختی تلاش خواهیم کرد، اما حالا نیاز به ریکاوری داریم زیرا پنج شنبه باید در لیگ اروپا به میدان برویم. ما با برتری در دیدار مقابل چلسی حالا سه امتیاز با این تیم فاصله داریم، پس این پیروزی از اهمیت زیادی برخوردار بود، زیرا اگه فاصله با چلسی به 9 می رسید دیگر امکان جبران کردن آن در عمل بسیار دشوار می شد."

 

سولسشر در مورد شایعات اخیر مبنی بر جدایی پوگبا و مصاحبه جنجالی مینو رایولا گفت: "بعید است با پوگبا در این رابطه صحبت کنم و این در حوزه وظایف من نیست. رایولا و پوگبا رابطه و صحبت های خودشان را با یکدیگر دارند. لازم نیست در رسانه ها درباره رایولا و آنچه او می گوید اظهارنظر کنم، ممکن است خودم با او صحبت کنم.

 

شما رسانه ها را می شناسید و نمی توانید آنها را کنترل کنید. هرکسی نظری دارد، چیزهایی در مورد ما گفته می شود، اما هوشمندانه تر این است که شما در مورد بسیاری از مسائل اظهار نظر نکنید."

دیدگاه‌ها