کد خبر : 1669258 | 29 بهمن 1398 ساعت 16:10 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

بارتومئو ساعت 18 در دادگاه علنی لیونل مسی

رئیس بارسلونا قرار است امروز ساعت 18 در کمپ خوان گامپر حاضر شود و برای بازیکنان در مورد قضیه جنجالی اخیر شفاف سازی کند.

بارتومئو ساعت 18 در دادگاه علنی لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، لیونل مسی و دیگر ستاره های بارسا از وضعیت موجود به ستوه آمده اند. روند نتایج سینوسی بارسلونا که در این فصل از ارائه بازی های زیبا عاجز مانده از یک سو و اتفاقات جنجالی و حاشیه ای زیاد در باشگاه از سوی دیگر باعث شده تا بارسلونا به کانون شایعه مبدل شود.

روز گذشته لیونل مسی توانست به اولین فوتبالیستی تبدیل شود که توانسته جایزه لاروس را ببرد. او این عنوان را به طور مشترک با همیلتون راننده مشهور فرمول یک تصاحب کرد اما این افتخار تحت تاثیر رسوایی اخیر جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا قرار گرفت.

 

 

1478739

 

 

کادنا سر روز گذشته فاش ساخت که بارتومئو با یک شرکت قراردادی به ارزش یک میلیون یورو منعقد کرده تا ضمن موجه جلوه دادن چهره مدیران باشگاه در فضای مجازی، به شخصیت ها و ستاره های مخالف باشگاه و حتی بازیکنان خودی نیز حمله کند.

بارسلونا انعقاد قرارداد با این شرکت را تایید کرد ولی اتهامات وارده را نادرست دانست.

 

مسی به وضوح از این وضعیت خسته شده است. او با اخراج ارنستو والورده و شکل وداع با او موافق نبود. سپس اظهارات اریک آبیدال مبنی بر اینکه بازیکنان از کار زیر نظر والورده رضایت نداشتند، خشمگین شد و به تندی واکنش نشان داد و اکنون رسوایی بارتومئو.

مسی و همسرش یکی از اهداف این اکانت های ساختگی در فیسبوک و توئیتر بودند و او حالا متوجه شده است که این صفحات زیر نظر باشگاه فعالیت می کردند.

 

امروز ساعت 18 جوزپ ماریا بارتومئو در تمرین بارسلونا حاضر خواهد شد تا در مورد رسوایی اخیر شفاف سازی کند. او قصد دارد ضمن صحبت با مسی و جرارد پیکه، آنها را متقاعد کند که باشگاه پشت این صفحات نبوده و اتهامات وارده دروغ است. رئیس بارسا کار سختی برای پاک کردن چهره خود نزد بازیکنان خواهد داشت. ماموریتی بس دشوار که پیروز بیرون آمدن از آن، شاید غیرممکن باشد.

 

 

1479055

 

 

 

دیدگاه‌ها