کد خبر : 1669662 | 01 اسفند 1398 ساعت 18:33 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

هوگو لوریس:

۱۰ گل که از لایپزیش نخورده‌ایم

دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام دلیلی نمی‌بیند که تیمش نتواند شکست ۰-۱ شب گذشته برابر لایپزیش را جبران کند.

۱۰ گل که از لایپزیش نخورده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان شب گذشته تاتنهام در ورزشگاه خود بازی را با یک گل به لایپزیش واگذار کرد.

 

 

1479503

 

 

شاگردان مورینیو در بیشتر دقایق بازی تحت تأثیر حریف آلمانی قرار داشتند، اما پس از دریافت گل که از روی نقطه پنالتی و توسط تیمو ورنر به ثمر رسید، حاکم توپ و میدان شدند. تاتنهام در این بازی غایبان بزرگی داشت و حالا باید در بازی برگشت دست به کار بزرگی بزند تا راهی دور بعد شود.

بسیاری معتقدند که اگر تاتنهام در خط حمله هری کین و سون را در اختیار داشت، قادر بود حداقل بازی را به تساوی بکشاند. اما "هوگو لوریس" ناامید نیست و معتقد است تیمش قادر به جبران در بازی برگشت خواهد بود.

 

 

1479500

 

 

 سنگربان فرانسوی تاتنهام بعد از بازی گفت: "دوست دارم که مثبت فکر کنم و امیدوار باشم. در ۲۰ دقیقه پایانی تا آستانه گل زدن پیش رفتیم و بازی امیدوار کننده‌ای را به نمایش گذاشتیم. نتیجه خوبی به دست نیاوردیم؛ اما ناامید هم نیستیم و می‌توانیم در دیدار برگشت جبران کنیم.

لایپزیش نشان داد که تیم باکیفیتی است. در هر شرایطی باید مثبت فکر کرد. با ۱۰ گل که تن به شکست نداده‌ایم. امکان جبران وجود دارد و در دیدار برگشت نهایت تلاشمان را به کار می گیریم."

دیدگاه‌ها