کد خبر : 1669835 | 03 اسفند 1398 ساعت 11:52 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: هواداران چلسی به من احترام می گذارند

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام مدعی شد هواداران چلسی در خیابان به او احترام می گذارند.

مورینیو: هواداران چلسی به من  احترام می گذارند

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر سفر ژوزه مورینیو با یونایتد به استمفوردبریج جنجال های فراوانی به همراه داشته و واکنش هواداران چلسی باعث شده سرمربی پرتغالی عدد سه را به نشانه تعداد قهرمانی هایش در لیگ برتر با چلسی به هواداران این تیم یادآوری کند. امروز تاتنهام تحت هدایت ژوزه مورینیو باید در خانه چلسی به مصاف این تیم برود و این سرمربی برخورد هواداران در خیابان و استادیوم را دو مقوله متفاوت قلمداد کرد.

 

1467161

 

ژوزه مورینیو گفت: "در حال حاضر تیم هایی چون تاتنهام، منچستر یونایتد، آرسنال، شفیلد یونایتد، ولورهمپتون، اورتون، همه ما شانس داریم. رویای ما قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر است، اما حالا ما یک، دو یا سه امتیاز از چلسی عقب هستیم. چلسی نسبت به همه ما مزیت داشته و این بدیهی است. اگرچه این یک برتری خیلی بزرگ نیست، اما به هر حال مزیت به شمار می آید.

 

چلسی در حال حاضر از بالاترین شانس برای قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول برخوردار بوده و فاصله 9 یا 10 امتیازی بین آنها و لسترسیتی رده سومی وجود دارد، اما چلسی در این مقطع بهترین موقعیت را برای قرار گرفتن در این رتبه داراست.

 

برخورد هواداران چلسی؟ این فوتبال است، یک موضوع نحوه برخورد با من در خیابان و دیگری نحوه برخورد در استادیوم است. هربار که در خیابان های لندن با هواداری برخورد می کنم چه باشگاهی که در گذشته در آن کار کرده ام و چه هوادار تیمی مانند پالاس یا وستهام، احترام و احساسات بسیار خوب می بینم. هواداران چلسی با من در نهایت احترام برخورد می کنند."

دیدگاه‌ها