کد خبر : 1669997 | 03 اسفند 1398 ساعت 23:58 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش گواردیولا به پنالتی از دست رفته آگوئرو

پپ گواردیولا، معتقد است که تیمش پنالتی بعدی که به دست خواهد آورد را تبدیل به گل می کند.

واکنش گواردیولا به پنالتی از دست رفته آگوئرو

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که بعد از اعلام شدن خبر محرومیت دو ساله از لیگ قهرمانان اروپا روزهای سختی را پشت سر می گذارد، امشب به مصاف لسترسیتی رفت و در دیداری که برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشت، موفق شد با تک گل گابریل ژسوس به پیروزی دست پیدا کند.


منچسترسیتی امشب در آغاز نیمه دوم به یک پنالتی رسید اما این موقعیت توسط سرخیو آگوئرو از دست رفت. سیتی اکنون پنج مورد از 7 پنالتی آخر خود را از دست داده است ، پیش از این گواردیولا اعتراف کرده بود که دروازه بان برزیلی یعنی ادرسون احتمالاً مطمئن ترین گزینه وی است. پپ در این باره گفت: " ما ۴ پنالتی پشت سر هم از دست داده ایم اما شاید جایی و برای بدست آوردن چیزی(جام) پنالتی مان را گل کردیم. دروازه بان ها هم خوب هستند اما ما می خواهیم در مرتبه بعدی گلزنی کنیم."

 

گواردیولا درباره بازی برابر رئال مادرید نیز گفت: "آماده سازی بعد از 12 روز استراحت خوب بود. ما دو بازی سخت انجام داده ایم و خوب است که با این حریفان قدرتمند برای رقابت با رئال مادرید آماده شدیم."

 

 

1480157

 

 

 

‏آیمریک لاپورت در جریان بازی امشب تعویض شد؛ موضوعی که نگرانی هواداران منچسترسیتی را در پی داشت. پپ گواردیولا درباره او و البته رحیم استرلینگ گفت: " لاپورت خودش درخواست تعویض را به من داد اما فکر می‌کنم که مصدومیتی در کار نباشد. نباید فراموش کرد که او حدود ۴ تا ۵ ماه مصدوم بوده است. در این بازی نسبت به دیدار برابر وستهام برای کنترل بازی کار راحت تری را داشتیم و به همین خاطر او را تعویض کردیم.

 

در مورد رحیم استرلینگ می‌توانم بگویم که نسبت به روزهای گذشته بهبودی بیشتری داشته و فکر می کنم که برای بازی مقابل رئال مادرید آماده باشد."

 

 

1480158

دیدگاه‌ها