کد خبر : 1670141 | 04 اسفند 1398 ساعت 16:30 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

داماش گیلان 1 مس رفسنجان 3

لیگ یک/ رفسنجانی‌ها، صدرنشین دست نیافتنی

یک برد فوق العاده در رشت باعث شد تا رفسنجانی‌ها به یکه تازی خود در صدر جدول ادامه دهند و امیدوار به صعود باشند.

لیگ یک/ رفسنجانی‌ها، صدرنشین دست نیافتنی

به گزارش "ورزش سه"، داماش گیلان با توجه به مشکلات عمده‌ای که دارند همچنان روی دور ناکامی قرار دارند و در روزی که 15 بازیکن این تیم در جدال با صدرنشین حاضر نبودند، با شکست خانگی به کار پایان دادند.


مازیار ربیعی فر که ریسک بزرگی برای هدایت داماش گیلان را برعهده گرفته و با توجه به مشکلات عمده مالی و کمبود بازیکن به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی در زمستان با کمترین پتانسیل کار را در نیم فصل دوم دنبال می‌کنند، اکنون در روزی که 15 بازیکن را در اختیار نداشتند در استادیوم سردار جنگل مقابل صدرنشین و مدعی اصلی صعود شکست خوردند.


آرمین منفرددوست و مهدی نظر محمد پناه به دلیل محرومیت و سینا شاه عباسی، جابر نصیری و میلاد صفایی به علت مصدومیت 5 بازیکنی بودند که قادر به همراهی این تیم نبودند. محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، بهتاش میثاقیان، محمد رستمی، علی حقدوست، سعید طالبی، میثم میرپسندیده، میعاد یزدانی، عباس کندل و سید سجاد موسوی نیز 10 بازیکن دیگری بودند که داماش را همراهی نکردند و حاضر به بازی نشدند.


مس رفسنجان اما با ارائه یک بازی برتر و با سود بردن از شرایط حریف به خوبی توانست از فرصت‌های خود سود برده و در نهایت با سه گلی که محسن آذرباد (دقیقه 13)، علی پورمحمد (دقیقه 34) و بهروز افشار (دقیقه 74) به ثمر رساندند، تک گل میثاق جلوه (دقیقه 42) را پاسخ دادند و به صدرنشینی خود با 52 امتیاز و اختلاف 7 امتیازی با نزدیک‌ترین مدعی ادامه دادند. اکنون باید دید در فاصله 9 بازی به پایان فصل در لیگ آزادگان، آنها قادر خواهند بود فاصله 7 امتیازی خود برای دستیابی به صعود را حفظ کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها