کد خبر : 1670200 | 04 اسفند 1398 ساعت 18:55 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

رحمان رضایی: موافق تعطیلی لیگ به خاطر کرونا هستم

سرمربی رایکا بابل از تصمیم سازمان لیگ مبنی بر تعطیلی 10 روزه مسابقات استقبال کرد.

رحمان رضایی: موافق تعطیلی لیگ به خاطر کرونا هستم

به گزارش "ورزش سه"، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل که تیمش موفق شد امروز مقابل سپیدرود رشت بانتیجه 3-2 به برتری برسد، در کنفرانس خبری بعد از بازی درخصوص این دیدار گفت: بازی خوبی بود. ما کلا 2 روز را با تیم کار تاکتیکی کردیم و باتوجه به شناختی که از تیم داشتیم، ترکیب خوبی را در زمین گذاشتیم و خداراشکر نتیجه نیز حاصل شد.

 

وی افزود: امروز براساس داشته‌های خود بازی کردیم اما در بازی‌های آینده دو بازیکن محروم ما به تیم اضافه خواهند شد و این کار ما را آسانتر می‌کند. گرچه می‌توانستیم گل‌های بیشتری به سپیدرود بزنیم، اما از نتیجه کسب شده رضایت دارم و از تلاش بازیکنانم نیز تقدیر می‌کنم.

 

رضایی درخصوص تعطیلی مسابقات لیگ یک به مدت 10 روز به خاطر ویروس کرونا گفت: به نظرم این تصمیم به جا است. به هر حال باید یک عزم جدی برای ریشه کن کردن این ویروس در کشور جزم شود و چه بهتر که از ورزش شروع شود. کاملا موافق تعطیلی مسابقات لیگ هستم و امیدوارم سازمان لیگ نیز تصمیمی بگیرد تا به نفع اول جامعه و بعد باشگاه‌ها شود.

 

سرمربی رایکا در خاتمه درخصوص قضاوت این بازی نیز گفت: آقای اکبریان داور لیگ برتری است و انصافا قضاوت خوبی در بازی امروز داشت. نیمکت حریف بازی را به جنجال کشید که آقای اکبریان با دخالت به موقع خود و اخراج سرمربی حریف، بازی را به خوبی کنترل کرد و قضاوت او جای بحثی نداشت.

دیدگاه‌ها