کد خبر : 1670358 | 05 اسفند 1398 ساعت 13:10 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیم خطیبی؛ آرام آرام تا صعود به لیگ برتر

آلومینیوم اراک هم یکی از تیم هایی است که این فصل شانس زیادی برای کسب عنوان دومی و صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم دارد.

تیم خطیبی؛ آرام آرام تا صعود به لیگ برتر 

به گزارش "ورزش سه"، این تیم که با آمدن رسول خطیبی کمتر دچار فراز و نشیب شده در هفته های اخیر به دور از هیاهو امتیازات لازم را چه در دیدارهای خانگی و چه در دیدارهای بیرون از خانه کسب کرده و اکنون با 44 امتیاز تیم سوم جدول بشمار می رود. اختلاف امتیاز این تیم با تیم دوم جدول یعنی مس کرمان تنها یک امتیاز است و 9 هفته به پایان بازی ها باقی مانده است. 

 

رسول خطیبی که با جدایی از ماشین سازی هدایت تیم آلومینیوم اراک را برعهده گرفت پیش ازاین دو بار با تیم های تبریزی صعود به لیگ برتر را تجربه کرده است. بر این اساس راه صعود به لیگ برتر را خوب می داند و اگر در پایان فصل موفق به انجام این کار بزرگ شود سومین صعود به لیگ برتر را جشن خواهد گرفت. نکته ی مهم که دراین تیم به کمک رسول خطیبی آمده انگیزه اراکی ها برای صعود به لیگ برتر است. آنها با وجود سال ها حضور درلیگ یک طعم صعود به لیگ برتر را نچشیده اند و امروز با انگیزه منتظر رقم زدن این اتفاق بزرگ هستند. 

 

1480691

 

تیم آلومینیوم اراک دیروز موفق به شکست بادران شد و با تنها گلی که به این تیم زد سه امتیاز با ارزش دیگر به دست آورد. همانطور که اشاره شد این تیم دور برگشت روند ثابتی در امتیاز گیری داشته و در صورت ادامه این روند در بین مدعیان به طور حتم یکی از گزینه های اصلی برای کسب عنوان نایب قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ برتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها