کد خبر : 1670364 | 05 اسفند 1398 ساعت 13:25 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش توخل به اخراج نیمار: او هم انسان است

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن با حمایت از نیمار ستاره برزیلی تیمش می‌گوید اخراج نیمار از زمین در دیدار دیشب PSG مقابل بوردو نتیجه واکنشی انسانی و طبیعی بوده است.

واکنش توخل به اخراج نیمار: او هم انسان است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب در دیداری پربرخورد و تماشایی موفق شد حریفش بوردو را 4-3 شکست دهد. یکی از اتفاقات پر حرف و حدیث این بازی اخراج نیمار، ستاره برزیلی PSG بود که بعد از یک تکل خشن با کارت قرمز جریمه شد. در پایان بازی توماس توخل سرمربی PSG از انتقاد از نیمار خودداری کرده و اخراج او را ناشی از یک واکنش انسانی و در نتیجه طبیعی دانست.

 

1480687

 

نیمار در وقتهای اضافه پایان بازی روی یاسین عدلی بازیکن بوردو تکل خشنی رفت که دومین کارت زرد خود را دریافت کرده و از بازی اخراج شد. او بعد از این صحنه اعتراض بسیار تند و خشنی به داور کرد و زمانی که در حال ترک زمین بود با حالتی تمسخرآمیز به تشویق داور و تیم داوری پرداخت.

 

توماس توخل در پایان بازی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره اخراج نیمار در این بازی و واکنش او گفت:" باید درباره کل موقعیت منجر به اخراج صحبت کرد. او در آن لحظات عصبی بود و واکنش نشان داد. البته نباید آن کار را می‌کرد ولی او هم انسان است. ولی داور به بازیکن بوردو حتی یک کارت زرد هم نشان نداد".

 

 

دیدگاه‌ها