کد خبر : 1670422 | 05 اسفند 1398 ساعت 17:45 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با وبسایت یوفا

کریم و ستایش ویژه از سیتی و گواردیولا

کریم بنزما از سیتی به عنوان تیمی بزرگ با یک مربی فوق العاده یاد کرد.

کریم و ستایش ویژه از سیتی و گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما فصل جاری شروع بسیار خوبی داشت و در نیم فصل توانست 13 گل برای رئال به ثمر برساند ولی به یکباره دچار افت شد و در حال حاضر 9 بازی است که موفق به گلزنی نشده. او پس از مسی بهترین گلزن لالیگا محسوب می شود و امید اول گلزنی رئال در بازی دو روز بعد برابر منچسترسیتی.

 

 

 

1467253

 

 

بنزما در مورد شرایط فعلی خود به وبسایت یوفا گفت:« هیچوقت نمی توانید بگویید که به اوج فوتبال تان رسیده اید یا خیر؛ چرا که یک فوتبالیست همیشه به دنبال تکامل است. به شخصه در شرایط خوبی قرار دارم و در فوتبالم شانس رسیدن به به بالاترین سطح را نیز پیدا کرده ام.

در تمرینات بسیار سخت تلاش می کنم. این چیزی است که هواداران نمی توانند ببینند. آنها تنها تلاش داخل زمین بازیکنان را می بینند ولی رمز موفقیت، تلاش در تمرینات است. درون زمین هر بازیکن از کیفیت و توانایی های خودش استفاده می کند ولی برای رسیدن به بهترین سطح، باید خوب تمرین کنید.

الان از لحاظ بدنی واقعا شرایط خوبی دارم. همیشه هدفم کمک به تیم است. چه گل بزنم و چه پاس گل بدهم، برایم تفاوتی ندارد. خوشبختانه در یک سال گذشته از لحاظ گلزنی توانسته ام بهتر کار کنم و امیدوارم امسال هم شرایط مشابه باشد.»

 

 

1479050

 

 

لیگ قهرمانان و مصاف با سیتی:« لیگ قهرمانان یک رقابت متفاوت است. تورنمنتی که حس عجیبی به شما می دهد. نمی گویم لالیگا و کوپا دل ری اهمیت کمتری دارند ولی لیگ قهرمانان واقعا متفاوت است و توصیف نشدنی.

سیتی یک تیم بزرگ با یک مربی فوق العاده است. تیمی که دوست دارد همیشه توپ را در اختیار داشته باشد. برنامه ما هم پیروزی و فتح تمام جام هاست. رئال همیشه باید پیروز شود و به اصول همیشگی خودمان وفادار هستیم. می خواهیم بار دیگر قهرمان اروپا شویم و باید ابتدا سیتی را شکست دهیم.»

 

 

دیدگاه‌ها