کد خبر : 1671276 | 09 اسفند 1398 ساعت 16:03 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

زیدان و بارسا؛ فرصت عالی برای خاموشی منتقدان

زین الدین زیدان یکشنبه پیش رو و در ال کلاسیکو فرصتی بسیار مناسب برای دور کردن انتقادات از خود و تیمش خواهد داشت.

زیدان و بارسا؛ فرصت عالی برای خاموشی منتقدان

به گزارش "ورزش سه"، هفته 27 لالیگا و ال کلاسیکوی حساس بین رئال و بارسا در سانتیاگو برنابئو. نگاه ها در دنیا به این بازی دوخته خواهد شد؛ در دیداری که رئال مادرید در صورت شکست احتمالا شانس قهرمانی لالیگا را از دست خواهد داد و برای زیدان این اتفاق بسیار گران تمام خواهد شد.

رئال که کوپا دل ری را از دست داده و با شکست از سیتی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار دارد، محکوم به شکست بارسلونا است تا در لالیگا بار دیگر بالاتر از رقیب دیرینه قرار بگیرد.

 

 

1479011

 

 

آمار زیدان در ال کلاسیکو ها سه پیروزی، سه تساوی و دو شکست است. هر دو شکست زیدان برابر بارسا نیز در برنابئو و در بازی های لالیگا رقم خورده(2017 و 2018)  و در عوض او توانسته دو بار در نوکمپ و یک بار نیز در برنابئو طعم شیرین پیروزی بر بارسا را بچشد. هر دو تساوی زیزو برابر بارسا نیز در لالیگا(2017 و 2019) و در نوکمپ رقم خورده است.

 

رئال با زیدان توانسته 12 گل به بارسا بزند و یازده گل نیز دریافت کرده است. متوسط 1.5 گل در هر بازی در مقابل 1.37 گل بارسا. متوسط شوت به دروازه رئال با هدایت زیزو در ال کلاسیکو ها نیز 15.6 در هر بازی بوده و 0.9 موقعیت 100 درصدی گل در هر بازی نیز نصیب این تیم شده است.

از حیث مالکیت توپ اما آمار بارسا بهتر از رئال زیدان بوده است: 44.1 رئال در مقابل 55.9 بارسا. به نظر می رسد در بازی یکشنبه نیز بارسای ستین از حیث مالکیت توپ بهتر از رئال مادرید عمل کند.

پیروزی در این بازی پاسخ محکم زیدان به منتقدانش خواهد بود و همچنین به رسانه های بارسلونا که خیلی زود جشن پیروزی بر رئال مادرید را برپا کرده اند.

 

 

SofaScore

دیدگاه‌ها