کد خبر : 1671333 | 09 اسفند 1398 ساعت 19:18 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

باید تصمیم درستی گرفته شود

کاظمی: نمی توانیم در خیابان‌های انزلی بخوابیم

سرمربی تیم بادران معتقد است سازمان لیگ باید به تصمیم درستی درباره برگزاری بازی ها برسد.

کاظمی: نمی توانیم در خیابان‌های انزلی بخوابیم

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی پس از پایان دیدار بادرانی ها برابر داماش گیلان و داوری این دیدار گفت: ما اصلا  بحث داوری نداریم اما دوست داشتم شخصیت ها در جایگاه های همیشگی باشند. فوتبال ما خراب شده است. تیمی که در شهر خودش با سیزده بازیکن برابر حریف خود قرار می گیرد جلوی تیم های دیگر هم همین طور بازی کند و یا تیم دیگری که به کرمان نمی رود بازی کند به شهرهای دیگر هم نرود!

 

او در این باره ادامه داد: داور دیدار امروز تلاشش را کرد و من هم تنها به پنج متر آفسایدی که کمکش نگرفت معترض بودم و حق منم هم هست. این اعتراض حق طبیعی من است. باید چه بگویم؟ بروم بگویم ممنون از اینکه آن پنج متر آفساید را نگرفتید؟

کاظمی درباره ویروس کرونا نیز گفت: متاسفانه این ویروس کرونا و شیوع آن، استراتژی و تمرکز تیم ها را به هم زده است. مثلا ما هفته دیگر باید به انزلی برویم و بازی کنیم. نمی دانیم باید چه بکنیم؟ الان آنجا هتلی نیست. برویم در خیابان بخوابیم و بعد روبروی ملوان بایستیم؟ به هرحال باید فکری به این حال شود و تصمیم درستی درباره آن گرفته شود.

 

او در نهایت درباره تاکتیک تیم خود نیز گفت: ما در ابتدا چهار چهار دو به میدان رفتیم پس از آنکه عقب افتادیم طبیعی بود که چهار سه سه ادامه بدهیم و بتوانیم بازی را به نفع خودمان بکنیم که در نهایت همین اتفاق هم افتاد.

دیدگاه‌ها