کد خبر : 1671417 | 10 اسفند 1398 ساعت 11:10 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب برای سیتی؛ سانه با امیدها پا به توپ شد

لروی سانه ستاره منچسترسیتی که به دلیل پارگی رباط صلیبی مدتها از ترکیب سیتی دور بود می‌گوید بعد از حضور در ترکیب تیم زیر 23سال سیتی حالا احساس می‌کند آمادگی بدنی کامل خود را بدست آورده.

خبر خوب برای سیتی؛ سانه با امیدها پا به توپ شد

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه ستاره آلمانی منچسترسیتی که به دلیل پارگی رباط صلیبی‌اش مدتها از میادین دور بود دیروز جمعه در یک بازی برای تیم زیر 23سال سیتی به میدان رفت تا نشان دهد که مصدومیت را پشت سر گذاشته و به آمادگی لازم برای بازگشت به ترکیب تیم اول سیتی دست پیدا کرده. این مسلما برای پپ گواردیولا خبر خوبی است.

 

در بازی دیروز که در استادیوم امارات بین تیمهای زیر 23سال سیتی و آرسنال انجام شد لروی سانه 57 دقیقه برای سیتی بازی کرد تا نشان دهد مصدومیت را دیگر پشت سر گذاشته است.

 

1482170

 

وینگر آلمانی 24ساله منچسترسیتی بعد از این بازی گفت:" بازی خیلی خوبی بود. بازگشت دوباره به زمین چمن حس خیلی قشنگی داشت، خیلی خوشحالم که اینقدر سریع توانستم دوباره آمادگی‌ام را بدست بیاورم".

 

سانه در ادامه گفت:" البته من هنوز تا رسیدن به آمادگی 100درصد و رسیدن به سطحی که قبل از مصدومیت داشتم کمی فاصله دارم. ولی رویهم‌رفته همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود. من سرشار از اعتماد به نفس هستم و هیچ مشکلی ندارم. از بازی امروز هم واقعا خوشحالم. خیلی خوب می‌شود اگر بتوانم هر چه سریعتر به وضعیتی که قبل از مصدومیت داشتم برگردم ولی نمی‌خواهم فشار بیش از حد به خودم وارد کنم".

 

دیدگاه‌ها