کد خبر : 1671478 | 10 اسفند 1398 ساعت 15:30 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

برنامه های زیدان برای ال کلاسیکو و یک ابهام بزرگ

زین الدین زیدان فردای شکست از منچسترسیتی تمام تمرکز خود را روی ال کلاسیکوی حساس یکشنبه شب گذاشته است.

برنامه های زیدان برای ال کلاسیکو و یک ابهام بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید چهارشنبه شب شکست تلخی را برابر منچسترسیتی تجربه کرد. باخت خانگی 1-2 این تیم را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار داده است و حالا ال کلاسیکو در انتظار کهکشانی هاست.

زین الدین زیدان به خوبی می داند که راه جبران شکست بازی رفت و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از ال کلاسیکو و پیروزی بر بارسلونا می گذرد. پیروزی بر بارسلونا رئال را دارای چنان روحیه ای خواهد کرد که پیروزی در اتحاد بر سیتی را نیز مقدور می کند.

در رئال مادرید از حالا می توان حضور تیبو کورتوا، کریم بنزما، سرخیو راموس، رافا واران و کاسیمیرو را قطعی دانست ولی در مورد پست های دیگر نمی توان اطمینان 100 درصدی داشت.

 

 

1482233

 

 

برای دفاع راست، دنی کارواخال گزینه اول است با اینکه او در بازی برابر سیتی از ضعیف ترین های میدان بود ولی پس از انتقال قرضی اودریوسولا به بایرن، دنی کارواخال بی رقیب شده است. ناچو هم پس از بازگشت از مصدومیت نتوانسته مهره ای قابل اعتماد نشان دهد.

 

برای خط میانی احتمالا تونی کروس به ترکیب رئال باز می گردد. ستاره آلمانی برای تمام مربیان رئال از جمله زیدان، بازیکن ثابت بوده اما از اول فوریه و پس از برتری 1-0 بر اتلتیکو که کروس بین دو نیمه تعویض شد، او جایگاه خود در ایده های زیدان را از دست داد. کروس در مهمترین بازی فصل رئال برابر سیتی حتی یک دقیقه بازی نکرد و زیدان به وی دستور گرم کردن هم نداد ولی او احتمالا برابر بارسا از دقیقه اول بازی خواهد کرد؛ هرچند مشخص نیست جانشین ایسکو می شود یا مودریچ یا والورده.

 

 

1481997

 

 

در خط حمله، شانس وینیسیوس برای حضور در میدان بالاست و او زوج بنزما خواهد بود. وینی پس از مصدومیت هازارد، شانس بازی برابر سیتی را پیدا کرد و از خوب های رئال بود.

ابهام زیدان اما به دفاع چپ بر می گردد جایی که بین مارسلو و فرلاند مندی رقابت نزدیکی وجود دارد. مندی با خصوصیات دفاعی بیشتر و مارسلو با تجربه و خصوصیات تهاجمی چند برابر نسبت به دفاع فرانسوی.

 

 

1479044

 

 

زیزو در بازی قبلی رئال برابر لوانته به مندی میدان نداد چرا که او 4 اخطاره بود و بیم از دست دادن ال کلاسیکو را احساس می کرد. مارسلو اما در یک ماه گذشته زیر نظر زیدان احیا شده و حالا مدعی حضور در ال کلاسیکو است.

یک شکست دیگر، رئال را از لالیگا تا حدی ناامید خواهد کرد و روحیه تیم برای بازی برگشت برابر سیتی را نیز پایین نگاه خواهد داشت. زیدان این نکته را به خوبی می داند.

 

 

1479046

 

دیدگاه‌ها