کد خبر : 1671683 | 11 اسفند 1398 ساعت 15:41 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

سفر سخت سوون سامسونگ تحت تاثیر کرونا

تیم سوون سامسونگ به سختی خود را به جوهور بارو رساند تا دیدار با تیم مالزیایی را انجام دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های سوون سامسونگ و جوهور دارالتعظیم روز سه شنبه در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی حساس در حالی برگزار خواهد شد که کشور کره جنوبی تحت تاثیر شیوع ویروس کروناست و حتی مسابقات لیگ داخلی این کشور هم به تعویق افتاده است. اما فعلا کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی های آسیایی این تیم کره ای را لغو نکرده تا سامسونگی ها مجبور شوند به مالزی بروند.

 

این تیم ساعاتی قبل در حالی به جوهور رسید که یکی از سخت ترین سفرهای تاریخ خود را پشت سر گذاشت. قرار بود آن ها ابتدا راهی سنگاپور شوند و از آنجا با یک پرواز دیگر به جوهور بارو بروند اما کشور سنگاپور به صورت موقت ورود پروازهای کره ای را ممنوع اعلام کرد تا یک مشکل دیگر پیش روی اعضای تیم سوون سامسونگ باشد.

 

سرانجام آن ها راهی کوالالامپور مالزی شدند و سپس به جوهوربارو رفتند. نکته جالب این که سرپرست سوون سامسونگ می‌گوید آن ها تست های مختلف کرونا را پشت سر گذاشتند که یکی در فرودگاه اینچئون و دو تای دیگر در مالزی بودند. وی همچنین گفت که این سفر بسیار سخت بود اما در طول آن، مسئولان مالزیایی با احترام رفتار کردند.

 

1482483

 

در نهایت پس از این که اعضای تیم به جوهور رسیدند، با اسکورت شدید پلیس به هتل رفتند و تحت تدابیر امنیتی و بهداشتی، در هتل محل اقامت مستقر شدند.

 

این در حالی است که دروازه بان تیم سوون سامسونگ گفته که از این ویروس نمی‌ترسد و امیدوار است هم تیمی هایش با تمرکز پیش بروند و بازی را به نفع خود خاتمه دهند.

دیدگاه‌ها