کد خبر : 1672166 | 14 اسفند 1398 ساعت 11:15 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاهش تنش در آلمان؛ ورزشگاه شالکه آرام بود

درحالیکه فدراسیون فوتبال آلمان دیشب نگران سکوهای ورزشگاه خانگی شالکه در جریان دیدار این تیم با بایرن مونیخ بود ولی اعتراض روی سکوها این بار افراطی نبوده و برای فدراسیون قابل قبول بود.

کاهش تنش در آلمان؛ ورزشگاه شالکه آرام بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتفاق‌های جنجالی در دیدار چند روز پیش بایرن مونیخ و هوفن‌هایم و به نمایش گذاشتن پوسترهای بسیار تند و توهین‌آمیز خطاب به مالک باشگاه هوفن‌هایم که در این کشور سر و صدای زیادی به راه انداخت، دیشب و در آستانه دیدار بایرن مونیخ و شالکه در جام حذفی، مسئولین دو باشگاه و فدراسیون فوتبال آلمان به شدت نگران اتفاق‌های روی سکوها در ورزشگاه گنزل‌کرشن آرنا بودند.

 

اما آنچه در بازی گذشت با اینکه همچنان با اعتراض‌هایی به فدراسیون فوتبال آلمان همراه بود ولی همه چیز این بار در محدوده قابل قبول گذشت و فدراسیون از سکوهای گنزل‌کرشن آرنا راضی بود.

 

نگرانی‌های پیش از این بازی آنقدر شدید بود که باشگاه شالکه پیش از شروع مسابقه اعلام کرد در صورتیکه در این بازی اقدامات غیر قابل قبولی علیه دتمار هوپ مالک هوفن‌هایم روی سکوها انجام شود تیم را از زمین بیرون خواهد کشید. شالکه خطاب به هوادارانش گفت که اعتراض را درست و قانونی می‌داند ولی توهین را تحمل نخواهد کرد.

 

1483241

 

با این پیش‌زمینه و به خصوص با توجه به حضور تعدادی از هواداران بایرن مونیخ از گروه اولترای شیکریا در ورزشگاه، به محض شروع بازی همه نگاه‌ها به سکوها دوخته شده بود. این بار اما اعتراض به فدراسیون فوتبال آلمان بدون توهین انجام شد و گروهی از هواداران با باز کردن بنرهایی از فدراسیون آلمان به عنوان "فدراسیون ریاکار" یاد کردند.

 

در این بازی مانوئل نویر، دروازه‌بانی که سابقه حضور در شالکه را داشته و سپس به بایرن مونیخ انتقال یافته بیشتر از هر کس دیگری هدف اعتراض قرار گرفت و زمانی که صاحب توپ می‌شد بارها با فریادها، توهین‌ها و سوت‌های هواداران شالکه روبرو بود. اما این چیزی نبود که فدراسیون را نگران کند چرا که نویر سالها است هر بار به گلزن‌‌کرشن می‌آید با اتفاقات مشابهی روبرو می‌شود.

 

1483240

 

 

دیدگاه‌ها