کد خبر : 1672182 | 14 اسفند 1398 ساعت 12:15 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

باخت در لیگ، حذف از FA کاپ؛

آیا لیورپول وارد بحران شده است؟

شکست دو گله مقابل چلسی زنگ خطر را برای یورگن کلوپ به صدا درآورده است اما آیا واقعا اوضاع به حدی حاد است که لیورپولی ها نگران باشند؟

آیا لیورپول وارد بحران شده است؟

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم لیورپول با نتیجه 2-0 مقابل چلسی شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت. این نتیجه در حالی رقم خورد که قرمزهای آنفیلد بازی قبلی خود را هم به واتفورد واگذار کردند تا طلسم شکست ناپذیری آن ها از بین برود. حالا در شرایطی که بسیاری نگران از دست رفتن جام قهرمانی هستند، آیا لیورپولی ها نیز باید نگران باشند؟

 

کارشناسان و روزنامه نگران زیادی اعتقاد دارند که نیازی به نگرانی نیست و لیورپول وارد بحران نشده است. چون آن ها در این فصل هدف قهرمانی در جام حذفی را نداشتند و برای کسب قهرمانی لیگ تلاش می‌کنند و با اختلاف نیز در صدر جدول قرار دارند. همچنین بازی مهم برای لیورپول، تقابل با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان آسیا است.

 

لیورپول شب گذشته با 8 بازیکن نیمکت نشین خود وارد زمین شد و تنها سادیو مانه، ویرجیل فن دایک و اندی رابرتسون را از بین بازیکنان اصلی در ترکیب خود داشت. با این حال، حتی طرفداران چلسی هم اعتراف می‌کنند که کپا آریزابالاگا بود که منجی آبی های لندن شد تا گل های ویلیان و بارکلی، حکم به صعود چلسی بدهد.

 

1483193

 

کپا که در هفته های اخیر بسیار تحت فشار بوده، با استرس زیادی وارد میدان شد اما یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. او از همان دقایق ابتدایی درخشید و شوت فوق العاده مانه را به زیبایی سیو کرد و تیمش را نجات داد. البته این پایان کار کپا آریزابالاگا نبود.

 

پس از این که چلسی گل اول را توسط ویلیان برزیلی به ثمر رساند، اشتباه دو ستاره تیم لیورپول یعنی فابینیو و فن دایک منجر به گل دوم شد. ضربه سر فن دایک به باریکلی رسید تا مشخص شود مدافع تنومند هلندی هم قرار نیست امشب قابل اعتماد باشد و در ادامه بارکلی پیش رفت و با شوتی تماشایی، آدریان را برای دومین بار تسلیم کرد. چند دقیقه بعد هم اگر برخورد توپ با تیرک دروازه نبود، میسون مونت هم نامش را به فهرست گلزنان بازی اضافه می‌کرد...

 

لیورپولی ها آرزو داشتند که با حضور محمد صلاح و روبرتو فیرمینو، معجزه رخ دهد اما این اتفاق هم رخ نداد. حتی می‌توان گفت که اگر آدریان نبود، اولیویه ژیرو می‌توانست گل سوم را هم بزند! اما حالا چلسی است که باید در مرحله بعدی به مصاف آرسنال برود و لیورپولی که اصلا به فکر جام حذفی نبود، از رقابت ها کنار رفته و باید به فکر لیگ برتر و البته لیگ قهرمانان باشد، جایی که ماموریت حذف اتلتیکو مادرید را بردوش دارد.

دیدگاه‌ها