کد خبر : 1672340 | 15 اسفند 1398 ساعت 09:48 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

عربستانی ها مخالف تعویق لیگ قهرمانان آسیا

درخواست عجیب سه نماینده سعودی از AFC

درشرایطی که پیش بینی می شود در نشست اضطراری روز یکشنبه ای افی سی در دبی لیگ قهرمانان آسیا به تعویق بیافتد، نماینده های سعودی درخواست عجیبی از کنفدراسیون آسیا مطرح کردند.

به گزارش "ورزش سه"، سه باشگاه سعودی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 2020 در نامه ای مشترک به کمیته اجرای لیگ قهرمانان آسیا در AFC مخالفت خود با تعویق این رقابت ها را اعلام و خواستار لغو نسخه 2020 بازی ها شدند.


الهلال، النصر و التعاون به عنوان سه نماینده از چهار نماینده این فصل عربستان در لیگ قهرمانان این پیشنهاد را به ای اف سی ارسال کردند و مدعی شدند اگر بنا به این باشد که بازی های مرحله گروهی همچون منطقه شرق به دو ماه آتی موکول شود آنها ترجیح می دهند شاهد لغو نسخه 2020 باشند تا این که در آن تایم زمانی به صورت فشرده مقابل رقبا به میدان بروند.


ارم نیوز در گزارش خود از این موضوع مدعی شد سران این سه باشگاه بعد از نشستی که با فدراسیون عربستان داشتند با اشاره به این که حضور در ادامه بازی های لیگ قهرمانان آن هم در شرایطی که تیم های آنها در روزهای پایانی فصل فشرده عربستان قرار دارد اصلا نمی تواند اتفاق خوبی باشد از همین رو ترجیح می دهند ACL2020 لغو شود تا این که به تعویق بیافتد.


در این بین باشگاه الاهلی دیگر نماینده عربستانی ها در این فصل از لیگ قهرمانان ترجیح داد به جمع سه باشگاه دیگری نپیوندد چون وضعیت آنها با تغییر و تحولات گسترده اصلا مساعد نبود و تعویق بازی ها می توانست به روند بازسازی و ترمیم این تیم برای بازگشت دوباره به آسیا مثمرثمر باشد. جالب این که هر چهارنماینده سعودی ها با گذشت دو هفته از رقابت های این فصل در صدر جدول گروه های خود در غرب آسیا قرار دارند.

 

1483437

دیدگاه‌ها