کد خبر : 1672469 | 16 اسفند 1398 ساعت 12:37 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

او هوش تاکتیکی داشت

تمجید ولفگانگ سیدکا از الکس نوری

ولفگانگ سیدکا سرمربی سابق تیمهای ملی بحرین و عراق و باشگاه وردربرمن که سابقه کار با الکساندر نوری به عنوان بازیکن را داشته از او تمجید کرد و نوری را دارای درک تاکتیکی بالا دانست.

تمجید ولفگانگ سیدکا از الکس نوری

به گزارش "ورزش سه"، ولفگانگ سیدکا، سرمربی آلمانی سابق تیمهای ملی بحرین و عراق که سالها هدایت باشگاه وردربرمن را به عهده داشته در یک مصاحبه با روزنامه آلمانی تاگس اشپیگل درباره الکساندر نوری، سرمربی فعلی هرتابرلین صحبت کرده و او را دارای درک تاکتیکی بالا دانست. سیدکا در زمان حضور در وردربرمن سابقه کار با الکساندر نوری به عنوان بازیکن را داشته است.

 

1482139

 

ولفگانگ سیدکا در این مصاحبه می‌گوید که زمانی که هدایت وردربرمن را به عهده داشته الکساندر نوری جوان در این تیم زیر نظر او کار می‌کرده. او نوری را بازیکنی باتکنیک می‌داند که از همان زمان مشخص بوده از درک تاکتیکی بالایی برخوردار است.

 

البته الکساندر نوری در نهایت موفق نمی‌شود به عنوان بازیکن برای این تیم در بوندس‌لیگا بازی کند و به تیم زیر 23سال  دورتموند فرستاده می‌شود که فلیگس ماگات هدایت آن را بر عهده  دارد.

 

ولفگانگ سیدکا می‌گوید:" در جریان یک تمرین به نوری گفتم باید سریعتر کار کنی. او گفت چطور از این سریعتر؟ گفتم اول باید این را در ذهن خودت بدانی که می‌خواهی در قدم بعدی چه کار کنی. برای اینکه  بداند دقیقا منظورم چیست توپ را گرفتم، استوپ کردم و منتظر ماندم. به او گفتم الکس، می‌بینی اگر اینقدر معطل کنم کل روند بازی تیم را به هم ریخته‌ام. تو باید سریعتر فکر کنی.

 

1483616

 

سیدکا درباره اینکه الکساندر نوری چرا به عنوان بازیکن نتوانسته موفق شده و در بوندس‌لیگا بازی کند گفت:" الکس بازیکن تکنیکی بود ولی در فوتبال گاهی اوقات باید شانس هم داشت".

 

 

دیدگاه‌ها