کد خبر : 1670218 | 04 اسفند 1398 ساعت 19:59 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

از همین حالا در برلین در مورد مربی حرف می زنند؛

الکساندر نوری؛ مربی کوتاه مدت یا بلندمدت

شکست 5 بر صفر هرتا در برلین مقابل کلن سبب شده تا آینده الکساندر نوری تحت الشعاع قرار بگیرد.

الکساندر نوری؛ مربی کوتاه مدت یا بلندمدت

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر نوری که هدایت هرتابرلین را پس از یورگن کلینزمن برعهده گرفته، شروع خوبی در این رقابت ها داشت ولی شکست 5 بر صفر سبب شده تا شرایط این مربی جوان ایرانی در پایتخت آلمان زیاد مساعد نباشد.  


هرتابرلین پس از خروج کلینزمن از جمعی آبی و سفیدها، با اعتماد به نفس به نظر می رسد؛ چرا که آنها در شروع با مربی جدیدشان با نتیجه 2 بر مقابل کلن به برتری رسیدند و می خواستند اولین بازی خانگی را با حضور الکس نوری تجربه کنند.


با این حال هرتابرلین پذیرای میهمانی قدرتمند شده بود و طی نیمه اول سه بار دروازه این تیم در خانه در دقایق 4،22 و 35 باز شد تا بازگشت به این بازی دشوار باشد و در ادامه دو گل دیگر هم در نیمه دوم زده شد تا نمایش ناامید کننده هرتابرلین در خانه تکمیل شود و یک شکست تلخ به نام سرمربی جدید ثبت شود.


الکساندر نوری در کنفرانس خبری ضمن تایید نمایش ضعیفی که شاگردانش داشتند، توضیح داد:« ما می خواستیم به تیم های دیگر علائمی از تیم خودمان نشان بدهیم ولی موفق نشدیم. این کاملا غیرمنتظره بود. ما یک هفته به خوبی تمرین کرده بودیم ولی هر چه را هفته گذشته بدست آورده بودیم، از دست دادیم. اشتیاق برای موفقیت، کارهای تاکتیکی و همه عناصر دیگر بازی‌مان را. با این وضعیت اگر در سه موقعیتی که خلاف انتظار است، قرار می گیرید، نباید تعجب کنید.»

 

پیدا کردن یک مربی خوب دشوار است. اگرچه نوری پس از شکست مقابل کلن از هواداران عذرخواهی کرد ولی از همین حالا صحبت در مورد مربی در برلین آغاز شده است.

 

پس از برنامه ریزی های اولیه برای پایان فصل با نوری، نمایشی که تیم هرتا برابر کلن ارائه کرد، شک و تردیدهایی در مورد این راه حل ایجاد کرده و دیگر این گزاره که یک مربی برای مدت زمان کوتاهی انتخاب شود، خیلی دور از ذهن نخواهد بود.


از طرفی این صحبت وجود دارد که مربی ای که در این زمان برای هدایت تیم انتخاب می شود باید نجات دهنده باشد و بتواند شرایط خوبی در تیم ایجاد کند و از سوی دیگر مربی جدید باید این فرصت را داشته باشد تا تیم را در بلندمدت بسازد.


این مسئله ای است که جای سوال دارد و آن هم اینکه آیا می توان راه حل مناسبی در همه زمینه ها پیدا و تجویز کرد؟

دیدگاه‌ها