کد خبر : 1672472 | 16 اسفند 1398 ساعت 13:10 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با دورتموند، آخرین فرصت توماس توخل؟

در آستانه بازی هفته آینده PSG با دورتموند در لیگ قهرمانان، این تیم پاریسی وضعیت خوبی ندارد و گفته می‌شد نتیجه این بازی آینده توماس توخل در پاریس را مشخص خواهد کرد.

بازی با دورتموند، آخرین فرصت توماس توخل؟

به گزارش "ورزش سه"، با وجود پیروزی روحیه بخش 5-1 پاری سن ژرمن مقابل لیون در جام حذفی فرانسه، این تیم در آستانه دیدار مهم هفته آینده خود با بوروسیا دورتموند در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ با وضعیت خوبی مواجه نیست. مارکو وراتی و توماس مونیه دو ستاره این تیم محروم بوده و قادر به حضور در مقابل دورتموند نیستند و تیاگو سیلوا هم به دلیل مصدومیت در اختیار توماس توخل نخواهد بود.

 

1449723

 

از این گذشته رابطه پرتنش توخل با دو تک‌ستاره اصلی تیمش کیلیان امباپه و نیمار اوضاع را بیش از پیش پیچیده کرده است. علاوه بر این، اعتراض‌های اخیر توخل به برگزاری مهمانی‌های شبانه بازیکنانش نشان داد که رابطه او با رختکن PSG دستخوش تنش است. همچنین درفرانسه گفته شد که توخل خواهان برگزاری یک اردوی کوتاه‌مدت تمرینی در اسپانیا بوده ولی به دلیل مخالفت بازیکنان، باشگاه در نهایت با این درخواست سرمربی موافقت نکرده است.

 

با توجه به اینکه مالکین ثروتمند PSG موفقیت در چمپیونزلیگ را تنها نشانه و محک موفقیت مدیریت خود می‌دانند بنابراین در فرانسه گفته می‌شود آینده توماس توخل در این تیم به بازی چهارشنبه هفته آینده مقابل دورتموند بستگی خواهد داشت و در صورت حذف پاری سن ژرمن، احتمال خداحافظی با سرمربی آلمانی PSG بیش از پیش قوت خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها