کد خبر : 1672735 | 17 اسفند 1398 ساعت 21:10 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: VAR دنبال انگشت اوزیل برای اعلام آفساید بود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که تیمش امروز در شرایط سخت و عملکرد فوق العاده ای داشته است.

آرتتا: VAR دنبال انگشت اوزیل برای اعلام آفساید بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در ادامه روند خوب خود با میکل آرتتا امروز و در چهارچوب بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس میزبان وستهام بود و در نهایت موفق شد با گل الکساندر لاکازت حریف خود را شکست دهد تا موقتاً به رده نهم جدول صعود کرده باشد.

 

میکل آرتتا در پایان بازی گفت: " عملکرد تیم از نظر فردی فوق العاده بود. بسیار خوشحال هستم چرا که تیم‌های بزرگ همواره در شرایط سخت راهی برای پیروزی پیدا می‌کنند و ما امروز این کار را انجام دادیم."

 

 

1483898

 

 

آرتتا درباره صحیح اعلام شدن گل الکساندر لاکازت بعد از مراجعه داور به VAR نیز گفت: " صادقانه بگویم نمی دانم که چرا این قدر طول کشید تا VAR گل الکساندر لاکازت را صحیح اعلام کند. از اولین تصویر مشخص بود که مسوت اوزیل در شرایط آفساید قرار نداشته است. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که آنها به دنبال بخشی از انگشت اوزیل بودند تا این صحنه را آفساید اعلام کنند. با این وجود خوشبختانه تصمیم درست گرفته شد. اتفاق خوب در طول مدت تصمیم‌گیری VAR حمایت ورزشکار بود که نهایتاً به خوشحالی هواداران منجر شد.

 

 

آرتتا در تمجید از عملکرد دنی سبایوس نیز گفت: " دنی سبایوس بازیکن آرسنال بود که در طول ۹۰ دقیقه توپ را در اختیار داشت و آمار این موضوع را نشان می دهد."

 

سرمربی توپچی‌ها درباره درخشش الکساندر لاکازت نیز گفت: " من دو مهاجم دارم که کار را برای من سخت می کنند و این اتفاق خوبی است. کاملاً تمرکز، هوشیاری و مصمم بودن او را حس می کنم."

 

 

1483899

دیدگاه‌ها