کد خبر : 1672751 | 17 اسفند 1398 ساعت 22:59 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

گلادباخ۱- ۲دورتموند؛پیروزی زنبورها در نبرد بزرگ هفته

دورتموند امشب در دیداری حساس با نتیجه ۲-۱ میزبان یعنی مونشن گلادباخ را شکست داد.

گلادباخ۱- ۲دورتموند؛پیروزی زنبورها در نبرد بزرگ هفته

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بالا نشین مونشن گلادباخ و دورتموند، امشب در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم بوندس‌لیگا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲-۱ به سود دورتموند خاتمه یافت.


مونشن گلادباخ کاملاً کار را هجومی آغاز کرد و برتری محسوسی نسبت به دورتموند داشت. همین موضوع باعث شد که آنها در دقیقه ۷ اولین موقعیت جدی خود را ایجاد کنند اما استفان لاینر در مصافی تک به تک با رومن بورکی ناموفق بود.

 

چند لحظه بعد دورتموند روی حرکت فوق العاده و استثنایی تورگان هازارد به گل اول خود دست یافت. این ستاره بلژیکی بعد از یک سر توپ فوق‌العاده در محوطه جریمه گلادباخ، با یک ضربه دقیق دروازه این تیم را گشود. پاس این گل توسط ستاره نروژی دورتموند یعنی ارلینگ هالند ارسال شد.

 

1483949

 

 

در دقیقه ۱۶ بازی این مونشن گلادباخ بود که باز هم یک موقعیت تک به تک دیگر را از دست داد. رمی بن سباینی روی حرکت خوب از جناح چپ ضربه محکمی را روانه دروازه رومن بورکی کرد اما توپ او راهی به چهارچوب نداشت.

در دقیقه ۴۰ مونشن گلادباخ روی یک ارسال عالی به یک موقعیت خوب دست یافت اما باز هم درخشش رومن بورکی مانع از گلزنی این تیم شد بازی در نیمه اول با همان تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم مونشن گلادباخ روی یک کرنر و با استفاده از اشتباه مدافعان دورتموند در جایگیری به گل تساوی دست یافت. بعد از ارسال کرنر روی تیر دو لارس اشتیندل پاس عالی آلاسان پلیا را در دهانه دروازه تبدیل به گل کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

 

در ادامه بازی دورتموند چند حمله را روی دروازه مونشن گلادباخ ترتیب داد که یکی از مهم ترین آن ها به دقیقه ۶۵ اختصاص داشت که ضربه سر فوق العاده تورگان هازارد به شکل استثنایی توسط یان سومر مهار شد.

اتفاق مهم نیمه دوم اما در دقیقه ۷۱ رخ داد. جایی که جیدون سانچو با یک پاس فوق العاده از جناح راست زمین اشرف حکیمی را صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز در مصاف تک به تک با دروازه مونشن گلادباخ دروازه این تیم را گشود تا بازی ۲-۱ شود.

 

1483951

 

 

حملات دورتموند ادامه داشت و این بار جیدون سانچو بود که با یک ضربه فوق العاده دروازه مونشن گلادباخ را هدف قرار داد اما توپ او با بد شانسی به تیر دروازه برخورد کرد. چند لحظه بعد از این تیم میزبان بود که می‌توانست به گل تساوی دست پیدا کند اما بازیکنان این تیم قدر موقعیت فوق العاده ای که نصیب شان شد را ندانستند تا تغییری در نتیجه ایجاد نشود.

 

در دقیقه ۸۶ این ستاره نروژی دورتموند بود که در مصافی تک به تک با دروازه‌بان گلادباخ توپ را به شکل عجیبی به بالای دروازه زد؛ اتفاقی که از این مهاجم گلزن کمی بعید به نظر می رسید.

 

 

1483950

در ادامه نیز بازی به شکل متعادل دنبال شد تا در نهایت این دیدار مهم با نتیجه ۲-۱ به سود دورتموند خاتمه پیدا کند و این تیم همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

دیدگاه‌ها