کد خبر : 1672813 | 18 اسفند 1398 ساعت 13:20 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

قدوس: دو گل زدن در خانه مارسی کار بزرگی است

سامان قدوس که در دیدار اخیر آمیان مقابل مارسی و تساوی 2-2 دو تیم در وقتهای تلف‌شده گل تساوی آمیان را به ثمر رساند و تیمش را از شکست نشان داد می‌گوید از این بابت بسیار خوشحال است.

قدوس: دو گل زدن در خانه مارسی کار بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس، ملی‌پوش کشورمان روز جمعه در جریان دیدار تیمش آمیان با مارسی در لیگ1 فرانسه در حالیکه مارسی تا دقیقه 90+5 با نتیجه 2-1 از آمیان جلو بود موفق شد در این دقیقه گل تساوی آمیان را به ثمر رسانده و تمیش را از شکست برهاند. قدوس حالا در مصاحبه با وبسایت نزدیک به باشگاه آمیان، وبسایت le11amienois.fr درباره این گل و وضعیتش در آمیان صحبت کرد.

 

1483793

 

نظر قدوس درباره اهمیت گل ثانیه آخر به مارسی

ما از مارسی 2-0 عقب افتاده بودیم و با توجه به موقعیت‌مان در جدول این نتیجه اصلا برایمان خوب نبود. ما در ادامه بازی نشان دادیم چه شخصیت قوی‌ای داریم. ما این هفته بهترین هفته تمرینی فصل را پشت سر گذاشتیم و این را در زمین نشان دادیم. در زمین مارسی بازی دو هیچ باخته را به  تساوی کشاندن عالی است. این نتیجه می‌تواند در پایان فصل برای ما اهمیت تعیین‌کننده داشته باشد.

 

نتایج خوب آمیان مقابل تیمهای بزرگ و نتایج بد مقابل تیمهای ضعیف

جواب دادن به این سوال خیلی سخت است. ما همیشه در مقابل تیمهای بزرگ خوب هستیم ولی وقتی باید مقابل تیمهای ضعیف هم خوب عمل کنیم گاهی موفق نمی‌شویم. ما باید بهتر شویم چون فقط ده بازی باقی مانده و برای ماندن در لیگ1 باید در این هفته‌ها در اوج باشیم. ماموریت اصلی ما این است.

 

نگرانی قدوس از شرایط آمیان در جدول؟

بله البته که نگرانم ولی استرس ندارم چون ما تیم خوبی هستیم. ما نباید در جدول در این موقعیت باشیم. من به تیم و کادر فنی اعتماد دارم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و این از هر چیزی مهمتر است. می‌توانیم از این تساوی لذت ببریم ولی باید فورا به فکر بازی بعدی مقابل آنژه باشیم. این تساوی زمانی به دردمان می‌خورد که آنژه را شکست بدهیم. ما درخانه همیشه بهتر هستیم و امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی پیروز شویم.

 

 

دیدگاه‌ها