کد خبر : 1673025 | 19 اسفند 1398 ساعت 18:01 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

در پی شیوع کرونا؛ لوشامپیونا پشت درهای بسته

پس از ش وع ویروس کرونا در فرانسه دولت این کشور برگزاری بازی های لوشامپیونا را با حضور تماشاگران را قدغن کرد.

در پی شیوع کرونا؛ لوشامپیونا پشت درهای بسته

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه یکی از کشورهای اروپایی است که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور از مرز 1200 نفر فراتر رفته است. به همین دلیل از این هفته شاهد اقدمات ایمنی و پیشگیرانه در فرانسه هستیم.

ورزش و به خصوص فوتبال نیز از این قاعده مستثنی نیست و امروز رکسان ماراسینان وزیر ورزش فرانسه از برگزاری لوشامپیونا بدون حضور تماشاگر تا اواسط آوریل خبر داد.

 

 

Fans at PSG's home game against Dijon wear protective masks amid coronavirus concerns

 

 

او همچنین عنوان داشت که بازی های مهمی چون دیدار کلاسیک مارسی و پی اس جی(22 مارس) و نیز دیدار نهایی جام اتحادیه بین پی اس جی و لیون(4 آوریل) نیز حداکثر با حضور 1000 تماشاگر برگزار خواهد شد.

 

در همین رابطه دیدار شنبه شب پی اس جی و استراسبورگ به دلیل شیوع کرونا لغو شد. استراسبورگ یکی از مناطقی است که کرونا قربانی های زیادی در آن گرفته است. امروز همچنین اعلام شد که دیدار پی اس جی و دورتموند از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که قرار است چهارشنبه شب در پارک دو پرنس برگزار شود، بدون تماشاگر خواهد بود.

ماراتن پاریس نیز از ماه آوریل به ماه اکتبر موکول شد و احتمال می رود که در صورت ریشه کن نشدن کرونا تا ماه آوریل، برگزاری بازی های فوتبال بدون تماشاگر تمدید شود. در ایتالیا نیز شرایط به همین منوال است و عنوان شده که تا اوایل آوریل، بازی های سری آ بدون تماشاگر خواهند بود.

 

 

France is attempting to battle the coronavirus after 1,200 cases in the country so far

 

دیدگاه‌ها