کد خبر : 1673016 | 19 اسفند 1398 ساعت 17:02 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بایرن شاکی از نیمکت‌نشینی؛ حق من بیشتر است

لئون گورتزکا ستاره ملی پوش بایرن معتقد است حق او نیمکت نشینی نیست چرا که در بهترین فرم خود قرار دارد.

ستاره بایرن شاکی از نیمکت‌نشینی؛ حق من بیشتر است

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 70 بازی بایرن و آگزبورگ بود که لئون گورتزکا به جای جاشوا زیرکزی وارد زمین شد و تا حد زیادی روند بازی را به سود مونیخی ها تغییر داد. گورتزکا که در ماه فوریه دچار مصدومیت خفیفی شده بود، حالا آماده تر از همیشه است و دوست دارد همواره از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود ولی هانسی فلیک سرمربی بایرن عقیده ای دیگر دارد.

 

 

1484377

 

 

او تنها 20 دقیقه برابر آگزبورگ به گورتزکا میدان داد و البته نتیجه اش را گرفت. در دقایق پایانی آگزبورگ روی دروازه بایرن فشار زیادی وارد کرده بود هر لحظه ممکن بود گل تساوی را به ثمر برساند ولی گوزتزکا دقیقه 91 روی پاس گنابری موفق به زدن گل دوم شد تا پیروزی بایرنی ها قطعی شود. بایرن به این برد نیاز داشت تا فاصله با تیم دوم(لایپزیش) را به 5 امتیاز افزایش دهد.

 

 

1484216

 

 

گورتزکا در پایان بازی علنا از نارضایتی خود نسبت به نیمکت نشینی صحبت کرد:« آماده ام و در بهترین فرم. فکر می کنم حقم بیشتر از اینها باشد و می خواهم از ابتدا به میدان بروم؛ با این حال درک می کنم که این تصمیم مربی است و باید به آن احترام بگذارم.

می دانم که سطح رقابت در بایرن بالاست و همه می خواهند در ترکیب ثابت باشند و این کار مربی را دشوار می کند. من سخت تمرین می کنم تا برای بایرن بازیکن مفیدی باشم. مثل هر فوتبالیست دیگری هم از نیمکت نشینی خوشم نمی آید.»

 

حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن در مورد گلایه گورتزکا گفت:« لئون بازیکن فوق العاده ای است. او هوش و درک بالایی دارد و به خوبی بازی خوانی می کند. برابر آگزبورگ هم عالی بود و اگر همیشه مثل همین بیست دقیقه بازی کند، حق دارد که از نیمکت نشینی گلایه کند؛ با این حال معتقدم او باید تمرکزش را روی تمرین بگذارد تا بتواند سرمربی را متقاعد کند. راز رسیدن به ترکیب اصلی در کار و تلاش سخت است و اینکه هرگز ناامید نشوید.»

 

 

 

1323984

دیدگاه‌ها