کد خبر : 1673140 | 20 اسفند 1398 ساعت 12:10 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش ستاره آلمانی برای محبوب ماندن

شوخی توییتری مسوت: اسم فرزندت را اوزیل بگذار!

در یک تعامل عجیب در شبکه‌های اجتماعی، مسوت اوزیل از یکی از هوادارانش خواست اسم فرزندش که به زودی متولد می‌شود را اوزیل گذاشته و گواهی تولد او را نشان بدهد.

شوخی توییتری مسوت: اسم فرزندت را اوزیل بگذار!

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل ستاره آلمانی ترک‌تبار آرسنال با یکی از هوادارانش که در شبکه‌های اجتماعی قول داده بود اسم فرزندش که به زودی متولد می‌شود را اوزیل خواهد گذاشت، قرارگذاشت و از او خواست با نشان دادن گواهی تولد فرزندش نشان دهد که به قول خود وفادار بوده است.

 

1484505

 

ماجرا از آنجا شروع شد که جک رابینسون یکی از هواداران آرسنال در توییتی خطاب به مسوت اوزیل نوشت که همسرش باردار است و در ماه جولای وضع حمل خواهد کرد. جک رابینسون خطاب به اوزیل نوشت که او با همسرش شرط بسته و اوزیل پاسخ پیام او در توییتر را خواهد داد و همسرش قبول کرده که اگر این اتفاق بیفتد اجازه خواهد داد که اسم فرزندشان اوزیل باشد. رابینسون از اوزیل خواسته بود که به او پاسخ بدهد تا در این شرط برنده شده و بتواند اسم فرزندش را اوزیل بگذارد.

 

این هوادار آرسنال در توییت خود نوشت:" مسوت اوزیل، همسرم در ماه جولای وضع حمل می‌کند و گفته که اگر بتوانم کاری کنم که جوابم را بدهی میتوانم اسم فرزندمان را اوزیل بگذارم. نگذار شرمنده بشوم".

 

1484506

 

چهار روز بعد مسوت اوزیل به این توییت پاسخ داده و نوشت:" قبوله رفیق. نمی‌گذارم شرمنده بشوی. حالا نوبت تو است. در ماه جولای می‌خواهم گواهی تولد فرزندت را ببینم".

 

1484507

 

هوادار آرسنال که با دیدن پاسخ اوزیل از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت در پاسخ نوشت:" وای، خیلی دوستت دارم. به خاطر جوابت ممنون اوزیل. نمی‌گذارم شرمنده بشوی".

 

اوزیل 31ساله در آرسنال چهره‌ای است که هواداران این تیم را به دو دسته تقسیم کرده. گروهی عاشق و شیفته او بوده و معتقدند استعداد فوتبالی و کلاس اوزیل از او ستاره‌ای جذاب و محبوب ساخته. ولی گروه دیگری از هواداران آرسنال از او متنفر بوده و می‌گویند او فوتبالیستی تنبل است که بیشتر از آنچه باید دستمزد می‌گیرد.

 

اوزیل از زمان روی کار آمدن میکل آرتتا در آرسنال به عنوان سرمربی جدید این تیم بعد از اخراج اونای امری شرایط بهتری را تجربه می‌کند. او با اونای امری مشکلاتی داشت که هرگز نتوانست بر آنها غلبه کند. اوزیل در بازی قبلی آرسنال در لیگ برتر که مقابل وستهام انجام شد پاس گلی که گل پیروزی‌بخش توپچی‌ها بود را برای الکساندر لاکازت ساخته و پرداخته کرد.

 

قرارداد فعلی اوزیل با آرسنال که بر اساس آن دستمزدی معادل 350هزار پوند در هفته دریافت می‌کند در سال 2021 به پایان می‌رسد ولی آرسنال تا کنون با او مذاکراتی درباره تمدید قراردادش انجام نداده است. ایجنت اوزیل چندی  پیش فاش کرد که از همین حالا چندین باشگاه برای به خدمت گرفتن او پا پیش گذاشته‌اند که باشگاه ترکیه‌ای فنرباغچه یکی از آنها است. با این همه رسانه‌های انگلیسی می‌گوید اوزیل مصر است که دست‌کم تا پایان قراردادش به بازی کردن با پیراهن آرسنال ادامه دهد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها