کد خبر : 1673153 | 20 اسفند 1398 ساعت 13:20 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

گلر آوگسبورگ: در بازی با بایرن خوابم گرفته بود

دروازه‌بان آوگسبورگ می‌گوید در دیدار پریروز این تیم مقابل بایرن مونیخ حملات باواریایی‌ها آنقدر کم‌تعداد بوده که او خوابش گرفته بوده و چیزی نمانده بوده در میانه بازی بخوابد.

گلر آوگسبورگ: در بازی با بایرن خوابم گرفته بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز یکشنبه در دیدار مقابل آوگسبورگ با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید و به لطف تساوی بدون گل لایپزیش در مقابل ولفزبورگ توانست با اختلاف دو امتیاز نسبت به تیم دوم جدول، بوروسیا دورتموند، صدرنشین بوندس‌لیگا شود. اما نحوه بازی و عملکرد بایرن مونیخ در بازی مقابل آوگسبورگ نتوانست رضایت کارشناسان و بسیاری از هواداران این تیم را جلب کند.

 

1484519

 

به همین علت است که حالا گروهی از هواداران بایرن و کارشناسان فوتبال آلمان صحبتهای دروازه‌بان آوگسبورگ درباره بایرن مونیخ را به واقعیت نزدیک می‌دانند. لوته دروازه‌بان آوگسبورگ بعد از بازی با انتقاد از شیوه بازی بایرن مونیخ مدعی شد که پیروزی 2-0 در این بازی حق بایرن نبوده. لوته به خبرنگاران گفت:" من در طول بازی با بایرن آنقدر بی‌کار بودم که خوابم گرفته بود و چیزی نمانده بود که وسط مسابقه بخوابم".

 

لوته در بخش دیگر صحبتهایش گفت:" به خصوص در نیمه اول به زور جلوی خوابیدنم را گرفته بودم. دروازه‌بانی که هیچ توپی به سمتش نمی‌آید طبیعی است که سرد شود و خوابش ببرد".

 

کارشناسانی که صحبتهای لوته را نزدیک به واقعیت می‌بینند به این اشاره می‌کنند که اولین حرکت بایرن مونیخ روی دروازه آوگسبورگ در دقیقه 21 بازی و با ارسال کرنر اتفاق افتاده و اولین شوت بایرن به سمت دروازه لوته در دقیقه 39 و با شوت داوید آلابا اتفاق می‌افتد.

 

 

 

دیدگاه‌ها