کد خبر : 1673254 | 20 اسفند 1398 ساعت 22:36 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

فاوره: فردا فقط به دفاع کردن فکر نمی کنیم

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند، معتقد است که این تیم باید مقابل پاری‌سن ژرمن عملکرد بی نقصی از خود ارائه دهد.

فاوره: فردا فقط به دفاع کردن فکر نمی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در چند هفته گذشته نتایج نسبتا خوبی کسب کرده و در بازی مهم روز شنبه خود مقابل مونشن گلادباخ در بوندسلیگا به پیروزی رسید تا کماکان در کورس قهرمانی باقی مانده باشد. زنبورها فردا و در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان پاری‌سن‌ژرمن خواهند بود. دیداری که در بازی رفت با نتیجه ۲-۱ به سود شاگردان لوسین فاوره خاتمه یافته بود.

 

لوسین فاوره پیش از بازی حساس تیمش برابر پاری سن ژرمن گفت: " برای صعود به مرحله بعد باید عملکرد کم نقصی مقابل پاری‌سن ژرمن به نمایش بگذاریم. باید کاری کنیم که بازیکنان پی اس جی در ارائه بازی همیشگی شان عاجز بمانند. با این وجود به طور قطع در بازی فردا تنها به دفاع کردن فکر نمی‌کنیم."

 

 

1484073

 

 

فاوره درباره برگزاری بازی فردا بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته نیز گفت: " به طور قطع بازی بدون حضور تماشاگران کاملاً متفاوت است. این اتفاق در روند آمادگی ما برای دیدار مقابل پاری‌سن ژرمن تغییر ایجاد کرد. از طرف دیگر مطمئنا ورزشگاه خالی از تماشاگر روی کیفیت بازی نیز اثر خواهد گذاشت.

 

دیدن بازی بدون حضور تماشاگران بسیار دشوار است برای مثال من تنها توانستم دو دقیقه از بازی یوونتوس و اینتر را تماشا کنم چراکه بدون حضور تماشاگران احساس بدی وجود دارد."

 

 

1479227

دیدگاه‌ها