کد خبر : 1673525 | 22 اسفند 1398 ساعت 01:26 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

پی‌اس‌جی 2-0 دورتموند: صعود در پارک دو پرنسِ خالی

پاری سن ژرمن با پیروزی 2-0 مقابل دورتموند، به مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

پی‌اس‌جی 2-0 دورتموند: صعود در پارک دو پرنسِ خالی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل که در دیدار رفت 2-1 مغلوب زردها شده بودند، در دیدار امشب با دو گل توانستند حریف را شکست بدهند و به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ صعود کردند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند اما در دقایق ابتدایی موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد نشد. بازی با همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 19، دورتموندی ها می توانستند به گل اول بازی برسند اما ضربه خطرناک جیدون سانچو از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از آن نوبت پاریسی ها بود که ابتکار عمل را در دست بگیرند و در دقیقه 25، پاس عالی دی ماریا، کاوانی را با بورکی در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه ستاره اروگوئه‌ای، راهی به چهارچوب دروازه پی اس جی پیدا نکرد.

برتری پاریسی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 28، سرانجام نیمار دروازه حریف را باز کرد. روی ضربه کرنر دی ماریا بود که نیمار با ضربه سر، دروازه دورتموند را باز کرد.

 

1485017

 

بعد از این گل بازیکنان دورتموند پیش کشیدند و در دقیقه 36، بار دیگر سانچو با یک شوت خطرناک، دروازه پاری سن ژرمن را به خطر انداخت اما ناواس با جای‌گیری مناسب، دروازه تیمش را نجات داد.

حملات دورتموند ادامه داشت و این تیم صاحب دو موقعیت خوب دیگر هم شد اما سانچو و هازارد نتوانستند از آنها استفاده کنند. در مقابل، این پاریسی ها بودند که در آخرین ثانیه های نیمه اول به گل دوم رسیدند.

روی یک حرکت خوب از سمت راست بود که سارابیا با یک ارسال خطرناک، توپ را به دهانه دروازه دورتموند فرستاد و خوان برنات هم با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا نیمه اول با نتیجه 2-0 به پایان برسد.

نیمه دوم را دورتموند بهتر آغاز کرد اما این پی اس جی بود که می توانست در دقیقه 54 به گل سوم برسد ولی بورکی با یک واکنش خوب، مانع از گلزنی دی ماریا شد.

برتری دورتموندی ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. در دقیقه 73 بود که دورتموند صاحب موقعیت شد اما یولیان برانت نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه اش را به بیرون زد. یک دقیقه بعد، این امره جان بود که روی پاس سانچو صاحب موقعیت شد اما ضربه او نیز راهی به چهارچوب دروازه پی اس جی پیدا نکرد.

فشار حملات زردها در دقایق پایانی ادامه پیدا کرد اما فرصت های آنها یکی بعد از دیگری از دست رفت. در دقیقه 89، امره جان بعد از خطا روی نیمار، با ستاره برزیلی درگیر شد و با هل دادن او، از داور کارت قرمز دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

 

1485026

 

در دقایق پایانی بازی کمی به خشونت کشیده شد اما تغییری در نتیجه ایجاد نشد و پاریسی ها با برتری 2-0 راهی مرحله بعد شدند.

دیدگاه‌ها