کد خبر : 1674023 | 25 اسفند 1398 ساعت 14:57 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

شما گلر تیم‌ ملی را به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب کردید؛

بیرانوند، برنده نظرسنجی 200 هزار نفری ورزش سه

دروازه بان ملی پوش تیم پرسپولیس با رای مخاطبان سایت ورزش سه به عنوان بهترین گلر سال 98 فوتبال ایران انتخاب شد.

بیرانوند، برنده نظرسنجی 200 هزار نفری ورزش سه

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای پایانی سال 1398 ورزش سه تصمیم گرفت بهترین بازیکنان ایرانی شاغل در سراسر دنیا را به صورت پست به پست به رای بگذارد و روز گذشته این نظرسنجی ها با رقابت گلرها آغاز شد.

 

با وجود اینکه چندین دروازه بان از جمله سید حسین حسینی و شهاب گردان امسال عملکردهای نسبتا خوبی داشتند، در نظرسنجی دیروز 6 نفر به مرحله رای گیری نهایی رسیدند؛ علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، مهدی رحمتی، رشید مظاهری، حامد لک و امیر عابدزاده.

 

هر کدام از این 6 نفر در مجموع یک سال، ثبات قابل قبولی داشتند و افتخارات مختلفی را چه فردی و چه تیمی از آن خود کرده اند. در این نظرسنجی که حدود 24 ساعت در اختیار مخاطبان محترم سایت ورزش سه قرار داشت، بیش از 200 هزار نفر شرکت کردند که آماری فوق العاده و دلگرم کننده برای ماست چرا که نشان از اهمیت این انتخاب ها برای مردم و علاقه مندان به فوتبال دارد.

 

در نهایت، برنده این نظرسنجی دروازه بان شماره یک تیم ملی و باشگاه پرسپولیس بود. علیرضا بیرانوند ۵۱ درصد از آرای مردمی را به خود اختصاص داد و بالاتر از رقبا، عنوان بهترین دروازه بان سال 98 را به دست آورد. پس از بیرو، پیام نیازمند، دروازه بان جوان سپاهان دوم شد و مهدی رحمتی باتجربه هم در جایگاه سوم ایستاد.

 

نتایج دقیق نظرسنجی به این شرح است:


۱- علیرضا بیرانوند: ۵۱ درصد
۲- پیام نیازمند: ۲۳/۴۱ درصد
۳- مهدی رحمتی: ۱۳ درصد
۴- رشید مظاهری: ۶ درصد
۴- امیر عابدزاده: ۶ درصد
۶- حامد لک: ۰/۵۹ درصد

 

1485810

 

دیدگاه‌ها