کد خبر : 1674315 | 27 اسفند 1398 ساعت 11:22 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت

اوبامیانگ؛ بمب خبری تابستانی بارسلونا

روزنامه اسپورت کاتالونیا مدعی شد اوبامیانگ ستاره آرسنال تصمیم خود را برای انتقال به بارسلونا گرفته و به این منظور به باشگاهش آرسنال فشار خواهد آورد.

اوبامیانگ؛ بمب خبری تابستانی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا امروز روی جلد خود را به انتقال پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی آرسنال اختصاص داده و با چاپ عکسی از او در صفحه اول خود مدعی شد اوبامیانگ تصمیم خود را برای ترک آرسنال و پیوستن به بارسلونا گرفته و تا پیش از تابستان به این منظور به آرسنال فشار خواهد آورد و از هیچ اقدامی برای اجرایی شدن انتقالش به  نوکمپ دریغ نخواهد کرد.

 

1486142

 

این در حالی است که اوبامیانگ پیش از این به صراحت اعلام کرده بود که از شرایط خود در آرسنال راضی است. با این حال روزنامه اسپورت می‌گوید بارسلونا از ماه ژانویه مذاکراتی با نمایندگان اوبامیانگ انجام داده و مدیران باشگاه کاتالان روی انتقال تابستانی او به نوکمپ حساب باز کرده‌اند.

 

بارسلونا به شدت به دنبال جذب مهره‌ای می‌گردد که بتواند در نقش شماره 9 برای این تیم بدرخشد و جایگزین بلندمدتی برای لوئیس سوارز پا به سن گذاشته و فعلا مصدوم باشد.

 

1483764

 

اسپورت در گزارش خود مدعی است مدیران بارسلونا بعد از بررسی گزینه‌های مختلف، اوبامیانگ را به عنوان گزینه اصلی خود در نظر گرفته‌اند و بعد از مذاکراتی که از ماه ژانویه تا امروز با نمایندگان این ستاره گابنی داشته‌اند مطمئن هستند که او قصد پیوستن به بارسا را دارد.

 

اسپورت به این ترتیب از اوبامیانگ به عنوان بمب خبری بارسلونا در تابستان آتی یاد کرده است. این روزنامه کاتالان در گزارش خود مدعی است که نزدیکان اوبامیانگ از چند ماه گذشته در یک شهر ساحلی در نزدیکی بارسلونا اقامت دارند و در این مدت به عنوان رابط باشگاه بارسلونا با او عمل کرده‌اند.

 

دیدگاه‌ها