کد خبر : 1674324 | 27 اسفند 1398 ساعت 12:25 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاسپورت شش هزار دلاری اسطوره برزیلی

اتهام جدید به رونالدینیو: پولشویی!

رسانه‌های برزیلی می‌گویند رونالدینیو و برادرش برای خرید پاسپورت جعلی پاراگوئه نفری 6هزار دلار پرداخت کرده‌اند. پاسپورت هایی که باعث زندانی شدن آنها در پاراگوئه شده است.

اتهام جدید به رونالدینیو: پولشویی!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه برزیلی گلوبواسپورت مدعی شد اطلاعاتی به دست آورده که نشان می‌دهد رونالدینیو و برادرش در زمان ورود به خاک پاراگوئه پاسپورت‌هایی جعلی در اختیار داشته‌اند که برای تهیه هر کدام از آنها مبلغ 6 هزار دلار پرداخت کرده بودند.

 

به گزارش این رسانه برزیلی، در جریان تحقیقات پلیسی- قضایی از رونالدینیو در پاراگوئه این اطلاعات فاش شده و در اختیار آنها قرار گرفته است. رونالدینیو و برادرش روز چهارم مارس در حالی که قصد داشتند با پاسپورت های جعلی وارد کشور پاراگوئه شوند، در مرز دستگیر شده و از روز ششم مارس در این کشور در زندان به سر می‌برند.

 

1486162

 

این گزارش مدعی است رونالدینیو مبلغ یاد شده را به صورت نقد به یک زن به نام دالیا لوپز پرداخت کرده و پاسپورت های جعلی را از او تحویل گرفته است. زنی که در زمان عبور از مرز برزیل به پاراگوئه همراه رونالدینیو و برادرش بوده و همراه آنها دستگیر شده است.

 

از سوی دیگر رویترز گزارش داد که رونالدینیو حالا با اتهام دیگری مواجه شده و مقامات این کشور از او به اتهام پولشویی هم تحقیق می‌کنند. بر اساس این گزارش، پلیس و دادستانی در حال بررسی پیام ها و فایل های موجود در تلفن همراه رونالدینیو و برادرش هستند تا ارتباط آنها با این اتهام را بررسی کنند. دادستان پرونده اعلام کرد در حال بررسی ارتباط بین رونالدینیو و دالیا لوپز است.

 

1485398

 

دادستان پرونده در این باره گفت:" رونالدینیو ممکن است در یک روند پولشویی دست داشته باشد و ما وقتی چنین شبهه‌ای مطرح می‌شود باید همه کسانی که مظنون هستند را مورد تحقیق قرار دهیم و این در مورد رونالدینیو هم صادق است. فرضیه ما این است که آنها به این دلیل از پاسپورت های جعلی استفاده کرده‌‌اند که قرار بوده اینجا در پاراگوئه از آن برای اقدامات مالی- تجاری و سرمایه‌گذاری استفاده کنند، سرمایه‌گذاری‌هایی که غیرقانونی بوده".

 

1485399

 

این در حالی است که رونالدینیو مدعی شده علت سفرش به پاراگوئه، تبلیغ برای یک بنیاد خیریه بوده است که تجهیزات و مراقبت‌های پزشکی مورد نیاز کودکان محروم را فراهم می‌کند. او همچنین مدعی شده که در این سفر، در کنار کمک به  خیریه، قصد داشته کتاب جدید خود را هم تبلیغ کند.

 

دیدگاه‌ها