کد خبر : 1674929 | 04 فروردين 1399 ساعت 13:12 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاناوارو و درد و دل با کاسیاس در مورد شیوع کرونا

ایکر کاسیاس و فابیو کاناوارو، دو ستاره سابق رئال مادرید با هم در اینستاگرام صحبت کردند.

کاناوارو و درد و دل با کاسیاس در مورد شیوع کرونا


به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا در اروپا شرایط را برای مردم این قاره دشوار ساخته است. بسیاری معتقدند این ویروس در ابتدا چندان جدی گرفته نشد و حالا که همه گیر شده، کار دولت ها برای مهار آن به مراتب دشوارتر از قبل شده است. ایکر کاسیاس با فابیو کاناوارو، هم تیمی سابقش در رئال مادرید و سرمربی فعلی گوانگژو در سوپر لیگ چین، در اینستاگرام مکالمه ای در مورد تجربه ویروس کرونا داشته است. کاناوارو در این مکالمه درباره شرایط سخت ایتالیا در بحران کرونا و تجربه خودش در روزهای حضور در چین در مبارزه با این ویروس توضیح داد.

 

1486857

 

فابیو کاناوارو گفت: "آنها به مدت 8 روز هر گونه عبور و مروری را ممنوع کردند. این تنها راه متوقف کردن شیوع ویروس است. تصور کنید شهری با 30 میلیون نفر جمعیت خالی شد. تصاویر مثل یک فیلم فوق العاده بود.

 

شرایط در اروپا خیلی وخیم است. من می بینم که مردم همچنان به خیابان ها می روند و بیمارستان ها هم مشکل دارند؛ افراد زیادی مراجعه می کنند و تختخوابی برای بستری شدن همه وجود ندارد. مشکل در حال حاضر در اروپا این است که مردم درک نمی کنند باید در خانه بمانند. در ایتالیا این فرصت وجود داشت که اجازه ورود به کشور را ندهند، مجوز رفت و آمد در شهرها را بگیرند و همه جا بسته شود."

دیدگاه‌ها